اربعین در دنیا غوغا به پا کرد/واکنش امام جمعه موقت گچساران به لیست استخدامی پتروشیمی


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896198

نماز جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور مردم و اربعین حسینی اقامه شد و با اشاره به مشکلات اقتصادی و اهمیت سواد رسانه ای از موضوعات مهم مطرح شده از سوی ائمه جمعه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: ابتدا همه شما را به تقوای الهی دعوت می کنم. خداوند به آنچه وعده داده عمل می کند و کسانی را که خطای بزرگی مرتکب شده و با پیامبران خدا و شهدای اولیای خدا مخالفت کرده اند در روزی که انسان باید منتظر پاسخ اعمال خود باشد مجازات خواهد کرد.

آیت الله سید نصیر حسینی گفت: کسی که فریب دنیا را بخورد و گاه شمشیر بر ولی خدا بکشد نه به دنیا می رسد و نه به آخرت و در آن روز که قیامت برپا می شود و تحولات جدی در زمین ایجاد می شود. بهشت، در آن روز که همه در غل و زنجیر هستند، تبهکاران را خواهد دید.

فرمود: لباس آنها جامه مخصوصی است که ماده ای بدبو و چسبنده است که به بدن جنایتکار دوزخی می چسبد و قابل اشتعال است و آتش می گیرند تا جواب اعمال خود را ببینند، هر کار نیکی ثواب دارد. و هر عمل زشتی سرانجام اعمال خود را خواهد داشت.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: وقتی حقیقت آشکار شود همه چیز آشکار می شود. قرآن ابلاغ قانون خدا به بندگان است، اوامر و واجبات و نواهی را گفته است و ما باید دلیل داشته باشیم که راه خدا را بگیریم، اگر کسی حجاب و نماز را در این دنیا رها کند هیچ اتفاقی نمی افتد. به او.

وی خاطرنشان کرد: هرکس حجاب و عفاف داشته باشد به بهشت ​​می رود اما بسیاری از مردم خلاف عقل حرکت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه دوم نماز جمعه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت: شهادت دومین شهید محراب آیت الله مدنی را داریم که فردا مصادف با روز شهادت است. این شخص بزرگ که توسط گروهک منافقین انجام شد. 17 هزار انسان بی گناه توسط این جنایتکاران کشته شدند. در دهه شصت به منافقین دستور دادند که وقتی می خواهند کسی را بکشند، اگر شک دارند که آن شخص خودش است یا نه، او را بکشند.

امام جمعه یاسوج به تداوم جنایات منافقین اشاره کرد و گفت: آنها با بمب آتش زا به اتوبوس ها حمله کردند، چه کسی این کار را می کند، این اقدامات دور از انسانیت بود، بیشتر کشتار آنها در دهه شصت ماه مبارک بود. رمضان که اکنون برای کشورهای غربی دردناک است و از آنها حمایت می کنند.

وی افزود: اگر میوه‌فروشی عکس امام (ره) را در مغازه‌اش می‌گذاشت، آن فرد را می‌کشتند، در حالی که منافقین این وضعیت را داشتند، اما چقدر در غرب محبوب هستند، این افراد در آن زمان هجوم آوردند. جنگ به کمک صدام و تقصیر ملت ایران.

آیت الله حسینی در پایان به ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین فرا رسید، شور و نشاط بود و آنقدر شکوه و جمعیت بود که مرزها بسته شد. بعضی ها مجبورند ساعت ها در مرز بمانند.چون جمعیت بسیار زیاد است.

________________________________________________

لنده در خطبه های نماز جمعه گفت:

جاده لنده – تشان مهمترین خواسته مردم است که نباید فراموش شود

امام جمعه لنده گفت: انتظار و مطالبه مردم جاده لنده – تشان یکی از مهمترین الزامات اساسی برای نجات شهرستان است و امیدواریم این پروژه فراموش نشود.

حجت الاسلام سیدمحمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین دل ما باید معطوف به لطف خدا باشد و دل های ما به هم متصل شود. به امام زمان (عج).

وی گفت: اربعین فرصت گرانبهایی است که باید از آن برای اتحاد، همدلی و وحدت جامعه شیعه استفاده کرد.

امام جمعه لنده تصریح کرد: توفیق زیارت قبر امام حسین (ع) در این ایام فرصتی طلایی برای همه شیعیان است.

وی تاکید کرد: شهادت دومین شهید محراب آیت الله مدنی دومین شهید محراب را گرامی می داریم، این سند جنایت منافقین کردل است.

الهینیا گفت: اقتدار رزمایش های ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر نشان دهنده اوج عزت و اقتدار ایران است.

وی بیان کرد: این رزمایش نشان داد که با تجهیزات فوق مدرن خود در اسرع وقت پاسخ طعنه های دشمن را خواهیم داد.

امام جمعه موقت لنده گفت: مشکلات اقتصادی خانوارها و اجاره بها شدید است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: توقع و مطالبه مردم جاده لنده – تشان یکی از مهم ترین الزامات اساسی برای نجات شهر است که امیدواریم این پروژه فراموش نشود.

الهی نیا گفت: امروزه توجه به فضای مجازی و سواد رسانه ای نیاز اساسی همه خانواده هاست.

________________________________________________________________

حجت الاسلام رشیدی کیا امام جمعه موقت گچساران در خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: یکی از امور تقوا این است که مؤمن به شعارهای اسلامی توجه می کند کافی است و بالاترین نوع تقوا نیز تقوای قلبی است، امروز که در هر مجلس و مکانی کلمه شیعه به ذهن متبادر می شود ناخودآگاه آن ذهن به سمت ابا عبدالله می رود. -حسین سلام بر خاکش.

وی افزود: راه خدمت به امام حسین علیه السلام بالاترین مرتبه انسانیت است و ساعتی «نبرد یزید ریاحی» به امام حسین علیه السلام بود و سرانجام یکی از راهیان نور شد. شهدای کربلا

امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: فردا شنبه روز تجلیل از بزرگانی چون مرحوم آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران در دوران انقلاب است و یکشنبه نیز سالروز شهادت دومین شهید مدافع حرم آیت الله است. مدنی توسط اشرار و منافقین در بیستم شهریور ماه. اونم 60

حجت الاسلام رشیدی کیا گفت: در مورد برخی از اتفاقات این روزها نکاتی دارم و عجیب است. متأسفانه عده ای خود را به شکلی زیبا در مقابل عموم نشان می دهند که باعث می شود مردم به این فکر کنند که آیا خدا بهتر از این آفریده است؟

وی افزود: ملکه انگلیس شب گذشته درگذشت و از جمله کسانی بود که چه قبل از انقلاب و چه در دوران انقلاب به طور مستقیم در امور کشورمان نقش داشت. ملکه انگلیس از کودتای 28 مرداد تا به امروز در خون شهدای ما نقش بسته است، جنایات انگلیس در دست این مرد هرگز قابل بخشش نیست.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: لذا اعلام انزجار از این گونه سیاست های خباثت آمیز و چنین شخصیت هایی وظیفه هر مؤمنی است چرا که انگلیس همواره منشأ مصیبت، تهدید و فساد برای مردم منطقه از جمله ایران اسلامی بوده است.

حجت الاسلام رشیدی کیا در ادامه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو تیغه یک قیچی هستند. امروز نیز با وجود چشمان کور دشمنان، ایران اسلامی در اوج حیثیت و قدرت قرار دارد و قیام های آنان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی در ادامه افزود: امام جمعه پدر معنوی شهرستان است و دعوت وظیفه و حق ایشان است و مسئولان باید تمام تلاش خود را بکنند و مسئولان در مکتب اسلام قدم نزنند و برای خدمت به مردم بدویند و از هیچ کوششی دریغ نکنند. “

امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: موضوع اربعین یک معضل جهانی است و از سران کشورمان انتظار داریم مشکلات را حل کنند تا این عظمت را به جهانیان نشان دهند و دیدارهایی با سران عراقی برگزار کنند تا مشکلات زائران برطرف شود. در اسرع وقت حل شد.

حجت الاسلام رشیدی کیا گفت: زائران از سراسر دنیا در پیاده روی اربعین شرکت می کنند، هرچند امکانات محدود است، اما تلاش ها محدود نیست.

امام جمعه موقت گچساران همچنین بیان کرد: این روزها لیست هایی به عنوان پیشنهاد در فضای مجازی منتشر شد، همچنین برای استخدام برخی از بستگان در پتروشیمی گچساران. اما خواهش می کنم اگر غیر اخلاقی است و واقعا درست نیست پس دروغ و تهمت است و آن را جمع کنید.

وی افزود: اما اگر این لیست وجود خارجی نداشته باشد و برای شکست طرف مقابل باشد، درست نیست چرا که همه ما انسان هستیم و اگر واقعاً چنین لیست هایی هم در دوره قبل و هم الان وجود داشت، شرم آور و شرم آور است. .

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: بنابراین فرزندان این شهر را به یک اندازه فرزندان خود بدانیم و امتحان عادلانه ای انجام دهیم تا عدالت اجرا شود، در منطقه ما همیشه شبهه و شبهه وجود دارد که چه اتفاقی افتاده و چه نشده است. این واقعا فاجعه آمیز است.

_____________________________________

امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های سیاسی مذهبی این هفته خود به غیرت ملی به عنوان یکی از هویت های دینی اشاره کرد و گفت: مردم باید در همه امور برای کشور خود غیرت داشته باشند، انسان با غیرت ملی سرمایه خود را در کشورش سرمایه گذاری می کند.

حجت الاسلام تقوی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، افزود: علم عاشورا در بین همه ادیان الهی امتیاز است و این بنر به مردم درس شجاعت، فداکاری و مجاهدت می دهد.

وی به تلاش دشمن برای تحریم خبر این حرکت عظیم اشاره کرد و تصریح کرد: حضور مردم در این موکب نشان می دهد که مردم از این حادثه درس گرفته و در مقابل دشمن ایستاده اند.

تقی به سالگرد رحلت اولین امام جمعه تهران آیت الله طالقانی اشاره کرد و گفت: ایشان خدمات ارزنده ای برای پیروزی انقلاب و دفاع از اسلام انجام دادند، زبانش مانند شمشیر مالک اشتر بود.

وی در سالگرد شهادت آیت الله مدنی افزود: روحانیت بعد از ائمه اطهار(ع) با خون خود اسلام را نابود کردند، امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری به روحانیت حمله می کند، زیرا می داند اگر روحانیت ضعیف شود، اسلام نیز ضعیف می شود.

رئیس موقت جمعه دهدشت با اشاره به اینکه امروز دشمن در صدد آموزش روحانیت انگلیسی برای انحراف اذهان مردم است، گفت: دنیای ثروت و قدرت بداند که این افراد مقلد امام حسین (ع) و امام حسین (ع) هستند. شعار هیئت من الزهله است، این انقلاب یک انقلاب جهانی خواهد بود. حضرت بقیة الله وصل می شود

دیدگاهتان را بنویسید