امام جمعه موقت بجنوردی اعتصاب کنندگان را به برخورد «شدید و قانونی» تهدید کرد

امام جمعه موقت بجنوردی اعتصاب کنندگان را به برخورد «شدید و قانونی» تهدید کرد

امام جمعه موقت بجنوردی گفت: هرکس راه اعتصاب و قفل کند طرف قانون است و گشایش اتحادیه بعد از اعتصاب دست او نخواهد بود.

رضا براتی زاده امروز در نماز جمعه گفت: مردم ایران همیشه مقید و معتقد به اعتقادات دینی، ایران اسلامی و اعتقادات خانوادگی هستند.

وی افزود: دشمنان در این باورها تردید می کنند و خانواده هدف اصلی جنگ ترکیبی در ماه های اخیر بوده است. آنها از تمام ابزاری که در اختیار دارند استفاده می کنند.

خطیب موقت جمعه بجنوردی گفت: دشمن به اعتقادات مردم حمله می کند تا دچار تردید و اشتباه در محاسبات شوند. آنها تا حد زیادی در جنگ رسانه ای و فضای مجازی موفق بوده اند. برخی از بچه های ما محاسباتشان اشتباه بود.

وی تصریح کرد: برخی از شورشیان فکر می کردند که اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و اقتدار جامعه هستند. اگرچه همه این تصورات اشتباه بود، مردم خطوط خود را تقسیم کردند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: مردم باز هم درایت خود را نشان دادند و صفوف خود را شکافتند و عده کمی باقی ماندند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در خصوص فراخوان اعتصابات بازار در استان گفت: می خواستند بازار را تعطیل کنند و دانشگاه را به هم بزنند و با هزینه خودشان کار انقلاب را تمام کنند. اما نگاهی به اصناف نیسان نشان می دهد که این افراد همیشه همراه انقلاب و نظام بوده اند. متاسفانه برخی تهدیدات دشمن در بازار نفوذ کرده و می خواهند تصمیم بگیرند.

وی افزود: با شناختی که از کسب و کار داریم، قطعا دشمن در این راه شکست خواهد خورد و متجاوزان باید بدانند که دست شماست که مغازه را ببندید، اما باز کردن آن دست شما نیست، این کارمندان هستند که برای آن تصمیم بگیرید.”

امام جماعت موقت بجنورد گفت: آمادگی 100 درصدی برای حمایت و امنیت بازاریان را داریم. درخواست های تاجران شنیده شده و مدارک جمع آوری شده است.

براتی زاده به دشمنان این ملت هشدار داد و گفت: اجازه سوء استفاده و تشویش مردم را نمی دهیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه های خود گفت: افرادی که با بی حجابی به مقدسات ما توهین می کنند بدانند که ما این وضعیت حجاب را تحمل نمی کنیم و قطعاً اصلاح می شود. این آرزوی اکثریت امت حزب الله است.

دیدگاهتان را بنویسید