مهدی طارمی مشتری جدید پیدا کرد!

مهدی طارمی مشتری جدید پیدا کرد!

بحث پیشنهاد الهلال عربستان برای مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو همچنان داغ است و یکی از موضوعات مهم نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و پرتغال است. طارمی و باشگاه پورتو پس از گذشت نزدیک به یک هفته به این خبر واکنشی نشان ندادند.

این در حالی است که «خالد بن عبدالعزیز» روزنامه نگار سعودی امروز گفت که طارمی در صورت قبول پیشنهاد الهلال، قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 10 میلیون دلار امضا خواهد کرد.

از سوی دیگر اویوگو پرتغال چندی پیش اعلام کرد که هدف طارمی ادامه فوتبالش در قاره اروپا است و منتظر پیشنهاد کشورهایی مانند انگلیس، اسپانیا و ایتالیا است.

در میان شایعات فراوان درباره طارمی، امروز سایت فرانسوی lequotidiendusport اعلام کرد که باشگاه مارسی فرانسه برای تقویت خط حمله خود در فصل آینده مهدی طارمی را مد نظر قرار داده است و سرمربی این تیم مبمبا بازیکن کنگویی مارسی است که یک بازیکن هم دارد. تاریخچه بازی در پورتو

این رسانه فرانسوی نوشت: المپیک مارسی در جستجوی تقویتی در خط حمله برای فصل آینده، مسیری غیرمنتظره را انتخاب کرد و به مهدی طارمی، مهاجم ایرانی رسید. این بازیکن از سال 2020 برای پورتو بازی می کند و پس از یک فصل حضور در ریو آوه به تیم لیگ ستارگان قطر (الغرافه) پیوست.

او یک گلزن است. او از زمان حضور در لیگ پرتغال در 142 بازی 77 گل به ثمر رسانده است. طارمی فصل گذشته در تمامی رقابت ها در 38 بازی 21 گل به ثمر رساند و یکی از معماران بزرگ دو قهرمانی پورتو بود. ملی پوش ایرانی (که در جام جهانی حضور دارد) متحد قدرتمندی در ترکیب مارسی به نام امبمبا دارد. این دو بازیکن در دو فصل اخیر از ارکان اصلی باشگاه پرتغالی بوده اند.»

به گزارش این سایت، سرمربی مارسی حتی از امبمبا در مورد طارمی و توانایی هایش سوال کرده است.

این خبر در رکورد و اوجوگو پرتغال نیز پوشش داده شده است.

قرارداد طارمی با پورتو در تابستان 2024 به پایان می رسد و مشخص نیست پورتو با فروش مهاجم ایرانی خود در تابستان امسال موافقت خواهد کرد یا خیر.

البته مارسی برای مهاجمان ایرانی نامی آشناست. این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی این فصل به طور جدی به دنبال سردار آزمون، مهاجم ایرانی لورکوزن آلمان بود.

آزمون بعداً در مصاحبه ای گفت که کل انتقال او به مارسی نهایی شده است: «واقعیت این است که انتقال من به مارسی تقریباً 100 درصد نهایی شده است. می توانم بگویم که همه چیز در آخرین لحظه لغو شد. حتی شماره پیراهن من برای المپیک مارسی انتخاب شد، اما در نهایت در لورکوزن ماندم.

دیدگاهتان را بنویسید