مهدی قائدی چقدر می خواهد استقلالی شود؟

مهدی قائدی چقدر می خواهد استقلالی شود؟

به نظر می رسد کار مهدی قائدی در شباب الاهلی را باید تمام شده دانست. علیرغم اینکه او در بازی های اخیر برای تیمش به میدان رفته است اما مهدی علی سرمربی امارات اعتقادی به او ندارد و تمایلی به جدایی ندارد.

همچنین سایت معروف ترانسفر مارکت در قسمت پروفایل شخصی مهدی قائدی از کلمه ترک … به معنای در آستانه خروج از باشگاه استفاده کرده و این موضوع به سوژه رسانه های اماراتی تبدیل شده است. صفحه محبوب اینستاگرام Kora.ae که اخبار فوتبال امارات را پوشش می دهد، عکسی از پروفایل قائدی در بازار نقل و انتقالات را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که این سایت آلمانی مدعی است این وینگر ایرانی در آستانه جدایی از شباب الاهلی است.

اما موضوعی که بیشتر به این شایعات دامن زد، دوست داشتنی بودن خبر جدایی قائدی از خلیفه سعید سلیمان، رئیس باشگاه شباب الاهلی بود. جایی که مالک باشگاه با صفحه رسمی و شخصی خود خبر مربوطه را در صفحه Kora.ae لایک کرد و این موضوع سوژه رسانه های اماراتی شد.

در همین رابطه شنیده ایم که واسطه های استقلال برای به خدمت گرفتن مهدی قائدی از شباب الاهلی به عنوان بازیکن آزاد دست به کار شده اند. ظاهرا مهدی قائدی هم گفته می خواهد 20 میلیارد تن فولاد را در یک سال برگرداند! رقمی که با چانه زدن آبی می توان آن را کاهش داد.

شنیده ها یکی دیگر از شرایط مهدی قائدی پوشیدن مجدد پیراهن شماره 10 استقلال است، پیراهنی که امین قاسمی نژاد در نیم فصل اول بر تن کرد و حالا با جدایی این بازیکن و قراردادش با گل گهر سیرجان خالی است اگر برگردد می تواند آن را پس بگیرد.

البته شنیده ها حاکی از آن است که مهدی قائدی از لیگ ستارگان قطر هم پیشنهاد دارد و باید دید شباب الاهلی در پایان لیگ امارات چه تصمیمی برای قائدی و مهدی برای خودش خواهد گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید