مهرزاد بدون مشکل به مسابقه رفت


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908088

رئیس اتحادیه فعلی والیبال گفت: خبر تنبیه مهرزاد شوکه کننده تیم ملی بود که بدون مشکل راهی مسابقات بوسنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: اردوهای زیادی را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کرده ایم. در مسابقات قهرمانی جهان». والیبالیست ها برای اعزام به این مسابقات 13 اردو برای بانوان و 14 اردو برای آقایان داشتند و توانستند به شرایط ایده آل بدنی برسند.

وی بیان کرد: از آنجایی که تمرکز برای یک ورزشکار یک اصل است و می تواند شرایط موفقیت را فراهم کند، با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و تلاش فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، تیم های ملی به این مسابقات اعزام شدند.

کشفیه افزود: پس از گذشت 4 سال از بازی های پارالمپیک توکیو، پیش از این زنان و مردان در این بازی ها حضور پیدا کرده اند. کسب عنوان قهرمانی و سهمیه پارالمپیک پاریس دستاورد این رقابت ها برای تیم ملی کشورمان است.

وی گفت: قبل از ارسال به دلیل مشکل سخت افزاری در صدور ویزا کشور سومی را برای ارسال انتخاب کردیم که خوشبختانه روادید به موقع صادر شد و در نهایت تیم برای حضور در جام جهانی عازم سارایوو شد.

کشفیا در خصوص خبر محرومیت مهرزاد در آستانه اعزام این تیم به این مسابقات افزود: خبری که با این تیتر منتشر شد باعث سردرگمی و ناراحتی همه اعضای تیم شد. جا دارم از برخی دوستان رسانه ای انتقاد کنم. این خبر شوکه کننده تیم ملی بود. برخی دوستان با انتشار تصادفی چنین اخباری باعث سردرگمی ملی گرایان شده است. همه ما از انتشار این خبر جعلی ناراحت شدیم. مهرزاد بدون مشکل به همراه سایر ملی پوشان به این رقابت ها رفت و در حال حاضر خود را برای حضور در این رقابت ها با سایر والیبالیست ها آماده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید