اردوی ناقص وزنه برداری در گلستان; عکسی به یاد علی حسینی در تهران / تمرین بدون کارگردان، بدون سرمربی، بدون ارسال!


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877091

سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری حکم خود را از دست رئیس فدراسیون دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رسانه رسمی فدراسیون وزنه برداری امروز ویدئویی منتشر کرد که در آن گزارش شد سعید علی حسینی جانشین محمدحسین حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان منصوب شده و مدعی است این حکم توسط علی حسینی صادر شده است. علی مرادی امروز

این مشکل در شرایطی به وجود آمد که اردوی تیم ملی وزنه برداری در چند روز اخیر میزبان ناحیه گلستان بود و انتشار تصویر این جمله پس از آغاز اردوی تیم ملی نشان می دهد سرمربی جدید و جوان تیم ملی تیم ملی یا اصلاً مکان. او به کمپ نرفت و به شوق دریافت حکم و گرفتن عکس یادگاری از کمپ خارج شد.

چنین وضعیتی در فدراسیون تحت هدایت علی مرادی در حالی رخ می دهد که این مدیر پیشکسوت ورزشی دلیل برکناری محمدحسین برخا را حفظ آبرو و جلوگیری از اعتماد به تیم ملی وزنه برداری عنوان کرد. معلوم نیست بعد از ترک اردو یا اصلاً در اردو نبود، شأن ملی پوشان چگونه رعایت شده است.

اردوی تیم ملی وزنه برداری در آستانه رقابت های جهانی و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور 23 میهمان با 5 بازدیدکننده برگزار می شود و هیچ یک از ستارگان و وزنه برداران پرافتخار نسل کنونی ما در وزنه برداری در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان حضور ندارند. در کمپ اعتراضی علیه آخرین تصمیمات رئیس جمهور اردو بزند. حاضر نیست.

نکته حائز اهمیت در بحث انتقال برخی اسامی و خروج ستارگان ایران در وزنه برداری به دلیل وضعیت نابسامان مرادی این است که با توجه به نهایی شدن لیست اسامی امکان تغییر کاروان وزنه برداری ایران برای این رقابت ها وجود ندارد. بازی های اسب.

سرمربی جدید تیم ملی در حالی حکم خود را از مرادی دریافت کرد که معترضان به موضع گیری تیم ملی وزنه برداری با فراخوان رئیس فدراسیون یاغی چندی پیش با سیدمحمد پولادگر معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای کشور دیدار کردند. وزارت ورزش و جوانان گلایه و مشکلاتی داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید