مهلت ثبت اعتراض به ارزشیابی معلمان تا چه زمانی است؟

مهلت ثبت اعتراض به ارزشیابی معلمان تا چه زمانی است؟

از امروز ثبت اعتراض معلمان به نحوه رتبه‌بندی آغاز می‌شود و در صورتی که هر فردی نسبت به نحوه سنجش و ارزیابی به خود اعتراض داشته باشد، می‌تواند حداکثر ظرف مدت 10 روز از زمان اعلام نظر، درخواست خود را ثبت کند. رتبه بندی

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، با ارزیابی ۴۱۱ هزار و ۸۷۰ معلم شاغل و بازنشسته تا پایان سال، مرحله رتبه بندی معلمان تکمیل می شود.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، افرادی که دستور قطعی صادر شده می توانند آن را در سامانه شخصی خود مشاهده کنند و رسیدگی به اعتراضات از روز سه شنبه ۱۸ اسفند آغاز و سازوکار آن به اطلاع خواهد رسید. در سیستم .

بر اساس بخشنامه مورخ 20 بهمن 1401 وزارت آموزش و پرورش; چنانچه هر یک از ارزیابان نسبت به فرآیند ارزشیابی و رتبه اختصاص یافته به وی اعتراض داشته باشد می تواند حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از اعلام رتبه درخواست خود را از طریق سامانه به دبیرخانه هیأت عالی حسابرسی ارائه کند. در صورت ثبت اعتراض متقاضی، رتبه وی توسط کمیته حسابرسی رسیدگی کننده به اعتراض تعیین می شود و تاریخ اجرای مجازات وی از تاریخ واجد شرایط بودن خواهد بود.

کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به ایرادات به سرپرستی مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی و متشکل از نمایندگان سازمان خدمات حقوقی و هماهنگی کمیسیون های رسیدگی به تخلفات اداری و کارگروه مربوطه به آدرس زیر تشکیل می شود. فقط در سطح استان، زیر نظر هیئت حسابرسی مربوطه.

دیدگاهتان را بنویسید