توضیح نحوه ثبت اعتراض معلمان به ارزشیابی معلم

توضیح نحوه ثبت اعتراض معلمان به ارزشیابی معلم

صادق ستاری فرد در این خصوص گفت: صدور احکام قطعی به معلمان از مدت ها قبل آغاز شده و تاکنون بیش از 411 هزار معلم صادر شده است.

وی افزود: در صورت عدم اعتراض معلمان به تصمیم خود، به عنوان تصمیم نهایی اجرا می شود، اما در صورت اعتراض، طبق دستور اجرایی قانون نظام ارزشیابی معلمان، 10 روز فرصت برای تشکیل پرونده وجود دارد. اعتراض به ارزیابی ها

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همکاران ما از روزی که در سامانه بارگذاری می شوند 10 روز فرصت دارند تا اعتراضات خود را ثبت کنند، گفت: این ایرادات به هیئت ممیزی سطح بالاتر، حسابرسی ارائه می شود. و ارزیابی و سپس رتبه بندی نهایی را مشخص می کنند.مردم اقدام می کنند.

ستاری فرد ادامه داد: سازوکار برخورد با اعتراضات کاملا شفاف و در چارچوبی منطقی ترسیم شده است. مردم می توانند نتایج خود را ببینند و بر اساس آنچه می بینند یا انتظار دارند یا اسنادی که بارگذاری کرده اند می توانند اعتراض خود را اعلام کنند.

وی درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات نیز گفت: رسیدگی به اعتراضات می تواند طولانی و زمان زیادی ببرد. ما هنوز برآوردی از تعداد و حجم اعتراضات نداریم، بنابراین نمی توانیم پیش بینی کنیم که رسیدگی به آنها چقدر طول می کشد. در آیین نامه مهلتی برای رسیدگی وجود ندارد، اما فقط اعلام شده است که مهلت ثبت اعتراض 10 روز پس از اعلام رتبه می باشد. اعتراضات در هیأت حسابرسی استان مربوطه یا هیأت حسابرسی مرکزی رسیدگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید