نحوه اعتراض به نحوه ارزشیابی معلمان

صحرایی در دیدار با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی با قدردانی از زحمات شورای اسلامی بویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات، عدم اجرای رتبه بندی در دولت قبل را بیشتر مرهون دانست. این امر به این دلیل بود که رتبه بندی یک کار فوق العاده پیچیده، گسترده و متنوع بود و تیم آموزشی جوان در این دولت شجاعت ورود به این طرح را داشتند.

نحوه اعتراض به نحوه ارزشیابی معلمان
سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره مقیاس رتبه بندی گفت: 940 هزار معلم درخواست رتبه بندی کرده اند و پرونده 933 هزار نفر بررسی شده است، 59 میلیون سند وارد سامانه شده است که در سه ماه و نیم ساخته شده است و آن 59 نفر میلیون سند در 15 مورد ایجاد شد. حداکثر 20 پنجره گردش کار را مدیریت می کند که حجم کار را یکباره چند برابر می کند. طی رتبه بندی، 20 میلیون سفارش صادر شد.

وی بابیان اینکه شأن معلم به دلیل مشکلات معیشتی نباید افت کند، تصریح کرد: اولاً، در جایی که اعتراضات اجازه بارگذاری سند جدید را نداشتند، روند بررسی اعتراض آغاز شده است و ما بلافاصله اجازه آپلود سند جدید را می دهیم.

سرپرست وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کمیسیون نظارت و کنترل رتبه بندی شروع به کار کرده و گروهی مختصات کلی هر یک از کلاس ها را مشخص کرده که بر اساس آن کیفیت رتبه بندی را می سنجد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با تاکید بر اینکه نقش آموزش و پرورش باید در برنامه هفتم پیشرو باشد، اظهار داشت: در این حوزه تمام تلاش خود را می کنیم تا آموزش و پرورش در برنامه هفتم نقش ویژه ای ایفا کند. طرح.

دیدگاهتان را بنویسید