شکایت مربیان از نحوه ارزشیابی معلمان موجه است

شکایت مربیان از نحوه ارزشیابی معلمان موجه است

نماینده مردم اهواز در شورای اسلامی گفت: در بحث رتبه بندی معلمانی که چندین سال سابقه کار داشتند باید پیگیری شود زیرا بی دقتی بوده و این موضوع یک بار دیگر عادلانه بررسی شود لذا در حال پیگیری هستیم. در مورد این موضوع .

مجتبی یوسفی در تذکر شفاهی گفت: ابتدا تذکری را در خصوص اجرای ماده 10 قانون پشتیبانی یگان های ویژه وزارت نفت به شما می دهم که قرار بود پس از چندین بار تذکر اجرایی شود که متاسفانه تاکنون اجرا نشده است. بحث حقوق و دستمزد باید به نخبگان، اساتید دانشگاه و فعالان بپردازد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین مازاد مالیاتی که برای چندمین بار از وزارتخانه هایی مانند وزارت نفت گرفته شده، باید هر چه سریعتر به آنها برگردانده شود، هم برای کار و هم بازنشستگان .

وی در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: در بحث رتبه بندی معلمانی که چندین سال سابقه کار دارند باید پیگیری شود زیرا بی دقتی بوده و این موضوع باید یک بار دیگر عادلانه بررسی شود لذا این موضوع را پیگیری می کنیم.

یوسفی افزود: ما سال گذشته برای افزایش حقوق بازنشستگان به ویژه مستمری بگیران خاص مانند گروه نفت، بانک ها، کاشری و لشگری تذکراتی دادیم که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت، بنابراین باید نسبت به تشویق و پرداخت مدرک اقدام شود. همچنین در بحث افزایش حقوق کارکنان شهرداری باید به حقوق فرزندان آنها نیز توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید