جزئیات جدید در مورد نحوه دریافت احکام ارزشیابی معلم و فیش حقوقی

جزئیات جدید در مورد نحوه دریافت احکام ارزشیابی معلم و فیش حقوقی

ارزشیابی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که باید برای ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان اجرا شود. رتبه بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید با آن آشنا باشند و بر اساس رتبه بندی معلمان در چهار گروه طبقه بندی می شوند و حقوق آنها بر اساس آن تعیین می شود. رتبه بندی معلمان در پایان آبان ماه سال گذشته تصویب شد. رتبه بندی معلمان برای همه معلمان در یکی از ردیف های زیر هنر انجام می شود. ماده 3 این قانون و طبق مقررات آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون.

نحوه دریافت تصمیمات جدید و برگه های ارزشیابی معلمان در ویترین فروشگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش را در زیر ببینید.

احکام موقت رتبه بندی معلمان صادر می شود. بر این اساس معلمان می توانند با تماس با پنجره خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir/ از صدور رای خود مطلع شوند. اولین سفارش در بالا جدیدترین سفارشی است که برای شما صادر شده است. رمز سامانه همان رمز سامانه رتبه بندی (RTB.medu.ir) است.

لینک ورود به سایت جدید رتبه بندی معلمان به نشانی my.medu.ir را در اختیار کاربران محترم از سراسر کشور قرار داده ایم. همچنین در این صفحه از اخبار مربوط به نظام جدید رتبه بندی معلمان و فرهنگیان مطلع خواهید شد.

سایت جدید رتبه بندی فرهنگیان از اسفند 1300 my.medu.ir است. برای دریافت رتبه بندی معلمان باید به تنها سایت رسمی رتبه بندی معلمان یعنی سامانه Mai Medio مراجعه کنند.

«مشاهده دستورات ارزشیابی معلمان به آدرس سایت جدید ارزشیابی معلم my.medu.ir امکان پذیر است. این سامانه زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کند.

برای دسترسی به وب سایت خط مشی جدید رتبه بندی اساتید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای جلوگیری از دسترسی به این سایت، قبل از ورود به سیستم باید فیلتر خود را خاموش کنید:

وارد سایت رتبه بندی جدید شوید

** آدرس سایت اصلی چاپ قوانین و برگه های ارزشیابی معلم my.medu.ir می باشد. بنابراین وارد سامانه My.medu.ir شده و گزینه «نتیجه ارزیابی» را انتخاب کنید. رمز سامانه همان رمز سامانه رتبه بندی (RTB.medu.ir) است.
نحوه دریافت رتبه بندی مربیان و معلمان با ورود به سایت جدید به شرح زیر است:

آدرس my.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کنید تا وارد وبسایت جدید Educator and Teacher Rankings یا وبسایت My Medu مطابق تصویر زیر شوید. سپس نقش خود را به عنوان “فرهنگی” انتخاب کنید. نام کاربری همان کد ملی و رمز عبور رمز سامانه رتبه بندی (RTB.medu.ir) می باشد. پس از وارد کردن شماره کد امنیتی در قسمت آخر، روی دکمه ورود کلیک کنید.

اکنون وارد پنل کاربری خود در سایت my.medu.ir (سایت قوانین رتبه بندی جدید) شده اید. روی نماد “نتیجه ارزیابی” کلیک کنید.

اولین سفارش در بالا جدیدترین سفارشی است که برای شما صادر شده است

توضیح در مورد در دسترس نبودن سیستم نمایش قضاوت

پیگیری کانال تقاضای قانون دلیل عدم دسترسی به سامانه my.medu و نمایش ندادن تصمیمات را مشخص کرد.

با توجه به مراجعه تعداد زیادی از همکاران به سامانه my.medu.ir، این سامانه با مشکل مواجه شد و از دسترس خارج شد.

طبق اخباری که در دو سه روز اخیر در خصوص صدور احکام منتشر کردیم، برخی از مصوبات دارای نکاتی بوده و یا با مشکلاتی مواجه بوده که باعث نگرانی، ابهام و سوالاتی در بین همکاران و به همین دلیل موج مراجعه حضوری و تماس های اداری شده است. یک گوشی با قسمت انتخاب شغل ایجاد کرده است که در دو سه روز اخیر از نزدیک شاهد آن بوده ایم، به همین دلیل در برخی مناطق تا زمانی که احکام جریمه صادر نشود، سفارشات موقتاً در سیستم ظاهر نمی شوند و سپس سفارشات انجام می شود. ارسال شده.

آدرس سایت اصلی چاپ سفارش و برگه ارزشیابی معلمان my.medu.ir اینجا کلیک کنید آموزش مشاهده و دریافت برگه و سفارش ارزشیابی وارد سامانه My.medu.ir شده و گزینه سفارشات یا برگه ها را انتخاب کنید. . اولین جمله بالا آخرین جمله ای است که برای شما صادر شده است رمز سامانه همان رمز سامانه رتبه بندی (RTB.medu.ir) است.

دیدگاهتان را بنویسید