مهمانان ویژه در تمرین تیم ملی؛ آشتی رحمتی با کی روش بعد از یک دهه


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908900

سرمربی آلومینیوم و سرمربی استقلال با حضور در تمرین تیم ملی با سرمربی تیم ملی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تمرین امروز تیم ملی فوتبال او 2 مهمان خاص و جالب داشت. دو چهره استقلالی میهمانان ویژه تمرین امروز بودند. سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم و خسرو حیدری مربی استقلال در تمرین تیم ملی به دیدار سرمربی تیم ملی آمده بودند. حضور سرمربی آلومینیوم در تمرین تیم ملی بسیار جالب بود. با تشکر از حضور شما در تمرین امروز تیم ملی فوتبال با کارلوس کی روش او به نوعی با سرمربی دیدار کرد تیم ملی آشتی کنید و اختلافات قدیمی را فراموش کنید.

در سال 1991 بود مهدی رحمتی او به طور ناگهانی از تیم ملی خداحافظی کرد و کارلوس کی روش او را به اردوی ملی دعوت نکرد.

تفاوت کاپیتان استقلال با سرمربی تیم ملی از آن روز او به نقطه ای پرید متشکرم او از فوتبال خداحافظی کرد و حالا سرمربی آلومینیوم است.

او امروز در تمرین شرکت کرد تیم ملی پس از حدود یک دهه اختلاف با کی روش فراموش کرد اگرچه رحمتی بارها اعلام کرده است که اختلاف با روش چیست؟ اما تا امروز رحمتی در تمرینات این تیم اتفاق نیفتاده بود کارلوس کی روش مراجعه كردن

در این جلسه خسرو حیدری مربی استقلال و دستیار ساپینتو هم همینطور متشکرم او را همراهی کرد تا دوباره با سرمربی سابق خود دیدار کند. حیدری در جام جهانی 2014 برزیل روش چیست؟ مربی تیم ملی در ترکیب تیم ایران بود.

بعد از تفریح کی روش با این دو نفر سرمربی تیم ملی فوتبال طرف ما به رحمتی گفت: چقدر موهایت سفید شده، اما حیدری تغییر نکرده است.


رحمتی و حیدری در پایان این دیدار با روش چیست؟ عکسی به یادگار گرفتند.


بیشتر بخوانید:

کی روش: دیگر باخت مقابل هیچ حریفی نیست/ ما در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن داریم

کی روش: من از کسی کینه ای ندارم/ وقتی صحبت از فوتبال می شود در گروه خاصی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید