مهمان ویژه پرسپولیس برای دیدار با استقلال؟

مهمان ویژه پرسپولیس برای دیدار با استقلال؟

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار هواداران مقابل استقلال گفت: مقابل تیمی بازی داریم که با آماری که پشت سر گذاشت بهترین تیم بود. او در دفاع، حمله و کار تیمی بهترین بود. تبریک به فرهاد مجیدی. هفته گذشته که این اتفاقات افتاد و مسابقه به تعویق افتاد، برنامه های ما کمی عقب افتاد و به دلیل خستگی بازیکنان مجبور شدیم سه چهار روز تیم را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه تمرینات خود را آغاز کردیم و خود را برای بازی با استقلال که تیمی با شخصیت و پرستیژ است آماده می کنیم. حتی در آسیا نیز شهرت بسیار خوبی دارد. کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم. برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و به نقاط قوت و ضعف بازیکنان حریف اشاره کردیم. امیدوارم خوب بازی کنیم. ما خیلی مصمم هستیم. هم من و هم بازیکنان برای بهبود شرایط تیممان. اما در نیمه اول امتیاز مفتی را از دست دادیم وگرنه می توانستیم موقعیت بهتری داشته باشیم. با انگیزه ای که این چند روز در بازیکنانم دیدم، سعی می کنیم در نیم فصل دوم کارهای بزرگی انجام دهیم و سخت تلاش می کنیم تا نتیجه بگیریم و امتیازات خوبی بگیریم تا بتوانیم در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم. فصل .

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکنانی که جذب می کنیم فردا به میدان می روند. بابا محمدی و بابک مرادی را جذب کردیم. انشاالله در روزهای آینده دو یا سه بازیکن دیگر را به خدمت می گیریم تا کارمان تمام شود. بازیکنانی هم داشتیم که از نظر فنی خوب بودند اما در تیم ما فکر نکردند و ما را ترک کردند. برایشان آرزوی موفقیت دارم. مطمئن باشند که من کارشان را دنبال می کنم و دلم با آنهاست اما فوتبال یک حرفه است و هیچ کاری نمی شود کرد.

وی در خصوص تقابل تیم استقلال سابق با استقلالی ها گفت: طبیعتا این موضوع بر حساسیت بازی می افزاید. بازیکنانی که تیم های قبلی خود را ترک می کنند انگیزه خاصی دارند اما اگر این انگیزه کنترل نشود می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. با بازیکنان صحبت کردیم. ما در مورد استقلال یا سایر تیم ها صحبت نمی کنیم. ما بازیکنانی را به خدمت گرفته ایم که برای ما کار خواهند کرد. اگر می توانستیم از پرسپولیس بازیکن بگیریم، می گرفتیم. فوتبال این چیزها را نمی داند. بازیکنان ما افرادی هستند که قبلا برای استقلال بازی کرده اند و امیدوارم نیمه خوبی با آنها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استقلال در نیم فصل اول شکست نخورده است، گفت: من هم در ابتدای صحبت هایم گفتم که استقلال در نیم فصل رکوردهای زیادی را شکست. او خط دفاع خوبی دارد. منظورم کار در دفاع از تیم است. او در خط حمله هم خوب است و شکست نخورده است. این ما را سخت می کند و بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند. بازیکنان ما در این چند روز بسیار با انگیزه تمرین کردند. امیدوارم تمام تلاشمان را بکنیم و در پایان مسابقه به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی تیم ملی گفت: زمانی که مربیان سابق استقلال یا پرسپولیس مقابل این تیم ها در لیگ برتر امتیاز از دست بدهند، آماده هر کاری هستیم. صفحات مجازی بستری را برای گروه بسیار کوچکی از مردم فراهم می کند، افرادی که زیاد فکر نمی کنند یا صحبت نمی کنند. اگر بخواهیم به این مسائل بپردازیم باید کارمان را کامل کنیم. همه مربیانی که کار می کنند برای آبرویشان مهم هستند و از باشگاه حقوق می گیرند و با تمام وجود برای تیمشان برنامه ریزی و کار می کنند، اما چیزهایی هست که ذهن هواداران طرف مقابل را می گیرد و اگر این چیزها جمع شود. هیچ اتفاق بدی نمی افتد. تبدیل می شود..

او از علی کریمی دعوت کرد تا به تیم هواداران بپیوندد و بازی کند. گفت: ابتدا باید از علی کریمی تشکر کنم. من یک ویدیو دیدم که در آن یازده بازیکنی که نام می برد نام من را می آورد. این عظمت تحمل این مرد را دارد. من هم گفتم در تیمی غیر از علی کریمی باید حبس شود. او آنقدر متواضع بود که نامش را در تیم نیاورد. از دیدن سیستم بدن علی کریمی خوشحال شدم. او به طرز شگفت انگیزی تمرین می کند. شوخی نداشتم که همین الان این را می گفتم و جدی می گیرم. اگر بخواهد بازی کند می تواند در یک تیم هوادار بازی کند. ما برای علی کریمی فضای خالی داریم و حتما انجام می دهیم و با سربلندی انجام خواهیم داد.

او درباره این عملیات گفت: برنامه بازی استقلال برنامه های ما را به هم ریخت. حتی برنامه اردوی ما را هم لغو کرد. حتی برنامه ما تغییر کرده است. در حال حاضر می توانم بعد از بازی ها برای عمل جراحی بروم و توپ را بازی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید