میلان یا لیورپول؟ معضل ستاره ای رئال مادرید / عکس

قرارداد فعلی مارکو آسنسیو، بازیکن 26 ساله اسپانیایی رئال مادرید سال آینده به پایان می رسد و به نظر می رسد مدیران لوس بلانکوس به این وینگر خبر داده اند که قراردادش تمدید نخواهد شد. در نتیجه رئال مادرید می خواهد مارکو آسنسیو را در تابستان بفروشد و می خواهد از رفتن رایگان این بازیکن در تابستان آینده جلوگیری کند. در ماه های اخیر میلان برای جذب آسنسیو در تابستان امسال علاقه نشان داده است، اما حالا لیورپول وارد این مسیر شده و قصد دارد ستاره اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

میلان یا لیورپول؟  معضل ستاره ای رئال مادرید / عکس

مدیران رئال مادرید به مشتریان مارکو آسنسیو گفته اند که برای فروش این مهاجم 26 ساله حدود 50 میلیون یورو می خواهند و خود این بازیکن نیز خواهان دستمزد خالص حدود 6 میلیون یورو در هر فصل شده است. وضعیت مالی در میلان چندان مساعد نیست و پائولو مالدینی ابتدا باید مدیران باشگاه را برای انجام این انتقال متقاعد کند. اما مارکو آسنسیو می‌داند که حضور در ترکیب اصلی لیورپول دشوار خواهد بود و با این ترافیک سنگین در خط حمله، می‌تواند ذخیره ثابتی را در آنفیلد مانند برنابئو تجربه کند.

مارکو آسنسیو در 42 بازی در این فصل 12 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. با این حال نارضایتی خود این بازیکن از فصل جام جهانی و تمایل مارکو آسنسیو برای قرار گرفتن در لیست نهایی لوئیز انریکه در قطر، احتمال جدایی ستاره اسپانیایی را افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید