برنامه عجیب لیورپول برای سفر به مادرید

آنها معمولاً برای دیدار چهارشنبه شب آماده نمی شوند زیرا برنامه سفر آنها به گونه ای است که نمی توانند قبل از بازی در ورزشگاه (سانتیاگو برنابئو) تمرین کنند.

برنامه عجیب لیورپول برای سفر به مادرید

به گزارش موندو دپورتیوو، قرمزها تا ساعت 19:00 روز سه شنبه وارد پایتخت اسپانیا نخواهند شد. سپس یورگن کلوپ به همراه یکی از بازیکنان تیم در نشست خبری شرکت خواهد کرد. با این حال، برنامه فعلی بازیکنان لیورپول را می‌بیند که بازیکنان لیورپول بدون تجربه شرایط زمین برای بازی چهارشنبه شب آماده می‌شوند، بر خلاف زمانی که تیم‌های مهمان همیشه روز قبل از بازی در ورزشگاه محل تمرین تمرین می‌کنند.

وقتی به برنامه بازگشت لیورپول نگاه می کنیم این سوال جالب تر می شود. این تیم که حتی برای صرفه جویی در وقت تمرین در ورزشگاه را ممنوع کرده بود، با وجود داشتن امکانات لازم، بلافاصله به لیورپول باز نمی گردد. آنها یک شب اضافی و ناهار در مادرید خواهند ماند و سپس برمی گردند.

برنامه عجیب لیورپول برای سفر به مادرید

شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت با نتیجه 5-2 مغلوب رئال مادرید شدند. از ناهماهنگی به عنوان ضعف بزرگ این تیم یاد شده و باید دید سرمربی آلمانی چگونه با کمترین استرس و تنش تیمش را برای دیدار سخت مادرید آماده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید