اعتراف عجیب پپ گواردیولا در مورد لیورپول

اعتراف عجیب پپ گواردیولا در مورد لیورپول

پپ گواردیولا یک مربی سبک در دنیای فوتبال است. سبکی که موفقیت های بزرگی را برای او و تیم هایش به ارمغان آورده و البته مخالفانی هم دارد. منچسترسیتی تحت هدایت پپ سه قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورده و دیروز با پیروزی 6-3 مقابل لستر، توانست فاصله خود را با لیورپول به 6 امتیاز برساند، البته قرمزها یک بازی عقب هستند. به عقیده بسیاری، سیتی اولین شانس قهرمانی در سال جاری است.

گواردیولا با تمام افتخاری که در دنیای فوتبال دارد، از تمجید از رقیب خود لیورپول، یورگن کلوپ، ابایی ندارد و آنها را در برخی زمینه ها عالی می داند.

پپ به منچستر ایونینگ نیوز گفت: ما نمی توانیم مانند لیورپول حمله کنیم. سرعت تیم آنها در حملات شگفت انگیز و دیوانه کننده است. ما لیورپول نیستیم و آنها در این کار استاد هستند. ما در سرعت حمله با آنها قابل مقایسه نیستیم و نمی دانم چگونه مانند لیورپول کار کنیم، اما ما سبک بازی خودمان را داریم. داشتن توپ و میل همیشگی به حمله.

پپ ادامه داد: من همیشه از بازیکنانم می خواهم که صبور باشند. البته صبور بودن به معنای ارائه بازی آهسته نیست. اگر توپ را در اختیار دارید، به راحتی می توانید حملات را سازماندهی کنید. فکر می کنم همه چیز به توپ بستگی دارد و اگر آن را داشته باشید، ثبات خواهید داشت. فرقی نمی کند 40 متر جلو دفاع کنی یا عقب. مهم نیست که چگونه از حریف خود بخواهید، اما به نظر من ثبات در بازی به معنای مالکیت توپ است.

دیدگاهتان را بنویسید