توضیح گواردیولا در مورد اینکه چرا او جایگزین هلند شد

ستاره این دیدار ارلینگ هلند نروژی بود که پنج گل به ثمر رساند. گواردیولا در دقیقه 63 جای او را گرفت و هلند پنج گل به ثمر رساند که البته فوق ستاره نروژی را بدبخت کرد.

گواردیولا درباره دلیل تعویض هلند گفت: می‌دانم مسی در یک بازی 5 گل به ثمر رساند، اما یادتان باشد هلند تنها در 60 دقیقه پنج گل زد و لیونل مسی هم نتوانست این کار را انجام دهد. هلند هنوز خیلی جوان است و در این سن ممکن است روزی رکورد لیونل مسی را بشکند. هالند بازیکن برجسته و ماشین گلزنی است. جالب اینجاست که همه از او توقع دارند در هر بازی گل های زیادی بزند و در صورتی که این کار را نمی کند از او انتقاد می کنند. من هلند را تغییر دادم. چون نمی خواستم زندگی او خسته کننده باشد. چون اگر شش گل می زد نمی خواست رکورد مسی را بشکند. او اکنون این انگیزه را دارد که در چند بازی آینده تلاش کند و شش گل بزند.

وی درباره عملکرد شاگردانش گفت: از دقیقه اول تا آخر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و همه بازیکنان درخشیدند. با توپ یا بدون توپ خوب بودیم. ما همیشه در لیگ قهرمانان و مقابل هر حریفی موفق به گلزنی می شویم، بنابراین مشکل ما گل زدن نیست بلکه گل های بسیار بدی است که دریافت می کنیم و امیدوارم بتوانیم این مشکل را نیز حل کنیم.

به هر حال سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی گفت: «ما 4 گل به رئال مادرید، 6 گل به موناکو و 4 گل به تاتنهام زدیم، اما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و این به خاطر گل های بد زیاد است. حالا، خوشبختانه، تیم ما خوب دفاع می کند. از زمانی که آگوئرو در تیم بود، غریزه گلزنی را داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید