ناراحتی شدید ستاره پرسپولیس از محرومیت استقلال خبرساز شد

ناراحتی شدید ستاره پرسپولیس از محرومیت استقلال خبرساز شد

وحید امیری یکی از آن ستاره های تاریخ فوتبال ایران است که خیلی دیر به اهالی فوتبال معرفی شد، اما با وجود اینکه در سن 30 سالگی قدرت و انرژی دوران جوانی خود را از دست داد، اما درخشش در فوتبال ایران را نیز از دست داد. استقلال و علیرضا منصوریان سرمربی سابق او و پرسپولیس شدند که سرانجام پس از جدایی از نفت تهران تصمیم گرفت به پرسپولیس بپیوندد.

او که در جام ملت های آسیا 2015 به تیم ملی راه یافت، در سال های اخیر همیشه در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشته و با وجود جدایی موقت از پرسپولیس و تجربه حضورش در فوتبال ترکیه، همواره یکی از بازیکنان تیم ملی بوده است. بازیکنان مهم پرسپولیس و تیم ملی.

امیری شب گذشته در دیدار مقابل ملوان یکی از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس در ثبت برد 3 بر صفر مقابل شاگردان زارع بود و در نشست خبری بعد از بازی قبل از اینکه درباره پرسپولیس حرفی بزند به تمجید از نماینده انزلی سیتی پرداخت.

یکی دیگر از قسمت های مهم صحبت های وحید امیری ابراز نارضایتی شدید از حذف استقلال در آسیا بود. وی با احترام به نظر برخی استقلالی ها مبنی بر کمک ویژه دولت برای حذف نشدن پرسپولیس از آسیا، حذف آبی ها را مایه شرمساری بزرگ توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده شرایط به گونه ای پیش برود که فوتبال ایران دیگر با مشکلات مشابه در سطح بین المللی مواجه نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید