نامه ای به دولت لبنان درباره دیدار مقابل تیم ملی ایران / AFC ارسال شد

ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779888

دولت لبنان با حضور هواداران در بازی تیم ملی فوتبال مقابل ایران موافقت کرده و نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان روز 20 آبان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 قطر در ورزشگاه صیدون لبنان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فدراسیون فوتبال لبنان هفته هاست که تلاش می کند تا این دیدار را جلوی چشم تماشاگران برگزار کند تا کار تیم ایران سخت شود.

سایت عرب زبان کره گزارش داد که دولت لبنان موضع خود را در خصوص حضور هواداران در دیدار تیم ملی لبنان مقابل ایران روشن کرده است.

دولت لبنان به نمایندگی از نجیب میقاتی، نخست وزیر و جورج کالاس، وزیر ورزش و جوانان، نامه ای از طریق فدراسیون فوتبال لبنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و رسماً با حضور هواداران در ورزشگاه موافقت کرد.

سایت کوره در این باره نوشت: در پی حوادث امنیتی در لبنان، کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تدابیر شدید امنیتی در بازی لبنان و ایران شده است. منابع کوره تایید کردند که فدراسیون لبنان نامه ای از AFC دریافت کرده است مبنی بر اینکه اجازه حضور در 60 درصد از ظرفیت ورزشگاه را دارد. انتظار می رود AFC با توجه به تضمین دولت لبنان مبنی بر تضمین امنیت بازی، به درخواست هواداران برای ورزشگاه پاسخ مثبت دهد.

گفتنی است، در گروه A آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آسیا، تیم ایران با 10 امتیاز در رده اول، کره جنوبی با 7 و لبنان با 5 امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید