فیفا هنوز نامه ای درباره اتفاقات بازی لبنان نداده است/کیروش از پرداخت نشدن دستمزدش گلایه نکرد!


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902112

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی روش از پرداخت نشدن دستمزد خود گلایه ای نداشت; شما هستید؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ داوود پرهیشکی سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم استقبال از ملی پوشان فوتسال گفت: باید به ملی پوشان فوتسال خسته نباشید بگویم. این مسابقات تمام شده و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در مسابقات آینده نتایج بهتری بگیریم. تیم ملی خوب بازی کرد و طبق یک اتفاق به نتیجه مطلوب نرسید و بدون جام به کشور بازگشت.

وی با بیان اینکه وظیفه فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی فوتسال چیست، تصریح کرد: وظیفه فدراسیون در قبال این تیم و سایر تیم های ملی این است که حمایت کنند و اگر نقطه ضعفی وجود دارد، آن را اصلاح کنند. ماهیت و جذابیت فوتبال برد و باخت است. تیم ما از روز اول با اقتدار بازی کرد و به طور اتفاقی فینال را باخت. به جرات می توانم بگویم که اگر دروازه بان برزیلی تیم ملی ژاپن مصدوم نمی شد، نتیجه متفاوت می شد.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این تیم به مسابقات تدارکاتی بیشتری نیاز دارد، گفت: من در مقطعی در کمیته فوتسال بودم و این درست است. در طول دو سالی که ما درگیر کرونا بودیم، عملاً هیچ بازی در آسیا وجود نداشت. فکر می کنم چند بازی بود که کمیته فوتسال در نظر داشت که آخرین آن مسابقات تایلند بود.

پرهیشکاری در خصوص آخرین برنامه های تیم ملی فوتبال بزرگسالان خاطرنشان کرد: ملی پوشان دعوت شده پس از پایان مسابقات هفتگی لیگ باید دو تا سه روز را در کنار تیم ملی سپری کنند و ریکاوری کنند. اردوی نهایی ملی پوشان از 8 تا 12 آبان ماه (17 تا 21 آبان) در تهران خواهد بود و یک دیدار تدارکاتی نیز برگزار خواهد شد. ملی پوشان 22 آبان ماه (22 آبان) راهی قطر می شوند و از آنجا لژیونرها به تیم ملی اضافه می شوند. بازی با امارات، لبنان یا یک کشور دیگر هنوز قطعی نشده است، اما قطعا با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد بود.

وی درباره رونمایی از سرود و لباس تیم ملی فوتبال برای جام جهانی 2022 قطر گفت: جلسات متعددی با وزارت ارشاد و وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرود تیم ملی برگزار کرده ایم و رونمایی خواهد شد. یکی دو هفته آینده.” شعر قطعی شده و سرود به زودی اعلام می شود. لباس در حال حاضر در قرارداد است و ما در حال رونمایی از برند و ظاهر آن هستیم.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: از این پرونده اطلاعی ندارم.

پرهیشکاری در خصوص پرونده بازی ایران و لبنان در فیفا تصریح کرد: گزارش هایی را که درخواست کرده اند ارسال کرده ایم اما بازخوردی از فیفا وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حقوق ماه اول به کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پرداخت نشد، گفت: او (کی روش) شکایتی ندارد، آیا شما شکایتی دارید؟ کی روش یک مربی حرفه ای است که برای ما شناخته شده است. ما هیچ چالش و مشکلی در این زمینه نداریم و مطمئن باشید پرداخت به موقع انجام می شود.

روزنامه نگاری این موضوع را مطرح کرد که کی روش نسبت به گذشته حقوق خود را کاهش داده و باید حقوقش را پرداخت کند. سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: حتما این اتفاق خواهد افتاد. کی روش با شناخت کامل از فوتبال ایران بار دیگر هدایت تیم ملی را برعهده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید