آیا باید منتظر معجزه باشیم؟ پرسپولیس هنوز چیزی از دست نداده است

آیا باید منتظر معجزه باشیم؟  پرسپولیس هنوز چیزی از دست نداده است

نبی الله باقریها درباره برد 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: ملوان تیم جوان و با انگیزه ای بود اما پرسپولیس به موقع گلزنی کرد و بازی را به خوبی کنترل کرد. بازیکنان پرسپولیس به لطف تجربه فوق العاده خود می دانند که چیزی برای قهرمانی از دست نمی رود و بازی های امروز و یکی دو هفته بعد تعیین کننده است.

مدافع سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی توان گفت پرسپولیس به راحتی ملوان را شکست داد. همانطور که گفتم پرسپولیسی ها باتجربه هستند و تورنمنت ها و قهرمانی های مختلفی را کسب کرده اند. آنها از فضاهای بازی با ملوان استفاده کردند و تعویض های یحیی گل محمدی نیز کمک زیادی به این پیروزی کرد.

باقریها که تجربه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر را با سرمربیگری افشین کوتبی دارد به این دوران اشاره کرد و افزود: قبلا هم گفته بودم این تیم پرسپولیس من را به یاد دوران کوتبی می اندازد. در آن فصل سپاهان پنج هفته متوالی در صدر جدول بود و در آخرین بازی هم قهرمان شدیم. اینجا تفاوت مربیان بزرگ مشخص است.

وی تصریح کرد: دیروز از عملکرد بازیکنان پرسپولیس می شد فهمید که چقدر با انگیزه هستند. هر بار که پرسپولیس گل می زد، علیرضا بیرانوند به روی خط و نزدیک به یحیی گل محمدی می آمد و شادی می کرد. این نشان از انگیزه ای است که در طول فصل به دلیل اتفاقات فراوان در بین بازیکنان پرسپولیس ایجاد شده است.

مدافع سابق پرسپولیس درباره جذب لئاندرو پرا، مهاجم برزیلی گفت: پرا بازیکن خوبی است. حتی در اولین بازی که انجام داد مشخص بود که او در موقعیت یابی متخصص است. یک بار مهاجم با گلزنی به تیم کمک می کند و بار دیگر با زور زدن به مدافعان حریف و متلک به آنها. پریرا قابلیتی دارد که هر مهاجمی در ایران از آن برخوردار نیست و آن را با گل خود نشان داد.

باقریها در پایان گفت: پرسپولیس بازیکنان باتجربه زیادی دارد و نیازی به مشاوره ندارم. اما می توانم به آنها بگویم که هواداران تا پایان فصل پشت آنها هستند و با تمام وجود تیم را دنبال خواهند کرد. مطمئنم دیدارهای امروز در تعیین قهرمان بسیار موثر خواهد بود و پرسپولیس نسبت به دو تیم دیگر تجربه بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید