واکنش دادستان کل کشور به اتفاقات بازی ایران و لبنان

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در گفت و گو با موضوع بازی دیروز ایران و لبنان در مشهد و اتفاقاتی که برای ورود برخی بانوان به ورزشگاه رخ داد، افزود: گزارش این حادثه به دست ما رسید اما وجود دارد. یک نکته: کارکنان باید در نظر می گرفتند که اگر مکان مناسب برای خانم ها بود و شرایط به گونه ای بود که می توانستند برای آنها بلیط بفروشند، باید ظرفیت و مکان مناسب را فراهم می کردند و در صورت مهیا نبودن شرایط خانم ها. آنها وجود نداشتند، از ابتدا باید برنامه ریزی می کردند و بلیت نمی فروختند.

وی ادامه داد: این که ابتدا بلیت بفروشیم و بعد مسدود کنیم قابل قبول نیست، بنابراین این اقدام را به هیچ عنوان قابل قبول و تایید نمی دانم و نه تنها عذرخواهی کافی نیست، بلکه باید پول را به آنها برگردانند و عذرخواهی کنند. به طور جدی. “

منتظری افزود: ظرفیت ورزشگاه و جایگاه در نظر گرفته شده برای بانوان مشخص است و باید کنار می آمدند و فکر می کنم این نشان دهنده ضعف رهبری است.

دادستان کل کشور گفت: به نوبه خود اگرچه این جزو وظایف ما نیست، اما از خانم ها عذرخواهی می کنم و عذرخواهی می کنم چون خود کار خوب نبوده و امیدواریم دیگر شاهد این کمبودها و ضعف ها نباشیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته (سه شنبه) در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف لبنان رفت که جنبه تشریفاتی نیز داشت و در یک بازی آسان موفق شد با 2 گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این تیم را شکست دهد. .

اتفاق مهمی که در رابطه با بازی ایران و لبنان رخ داد این بود که در شهری غیر از تهران برگزار شد. مشهد در شرایطی به عنوان میزبان بازی ایران و لبنان انتخاب شد که انتظار می رفت میزبان شایسته ای برای آن بازی باشد. همچنین رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز می باشد. اما در بازی مذکور برخی ناهماهنگی ها انتقاد محافل ورزشی را برانگیخت.

امروز دهم فروردین ماه محسن داوری فرماندار مشهد گفت که به عنوان سکاندار این کلانشهر بر خود لازم می دانم از بسیاری از افرادی که به ورزشگاه امام رضا (ع) آمدند و نتوانستند فوتبال ایران و لبنان را تماشا کنند عذرخواهی کنم. نزدیک.

دیدگاهتان را بنویسید