نام فرهاد مجیدی را از لیست حذف کنید!

به گزارش تسنیم، وحید هاشیمن، فرهاد مجیدی، رسول خطیبی، حمید درخشان، محرم نویدکیا و سعید ضحی گزینه هایی هستند که فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید در نظر دارد.

صرف نظر از رسمی یا غیر رسمی بودن این لیست 6 نفره، نکته جالب نامناسب بودن 100 درصد اسامی این لیست است، هرچند شواهدی مبنی بر صحت آن وجود دارد. به خصوص که مانند تمام لیست های قبلی مربیان این تیم، بخشی از نامزدی تیم ملی المپیک به بحث ارتباط مربیان و تصمیم گیران برمی گردد.

اما بیایید به افراد برگردیم و در مورد تنوع این مجموعه بحث کنیم. که این لیست شامل یک مربی در سال اول سرمربیگری (ساعد زهیحی) در لیگ دسته اول تا مربی بازنشسته (حمید درخشان) است. همچنین محرم نویدکیا نام دیگری است که اگرچه اخبار مختلفی از احتمال حضور در تیم ملی امید منتشر شده است اما ظاهرا او همچنان تمایلی برای فعالیت در فوتبال ایران ندارد. محرم نویدکیا البته سرمربی جوانی است و گزینه خوبی برای تیم ملی امید خواهد بود اما به شرطی که پس از پایان کارش در سپاهان واقعا بخواهد به عرصه رقابت های فوتبال بازگردد.

نام فرهاد مجیدی را از لیست حذف کنید!محرم نویدکیا که پس از هدایت سپاهان از فوتبال خداحافظی کرد یکی از گزینه های مد نظر فدراسیون برای سرمربیگری تیم امید است.

بعد از این سه نفر به سراغ وحید هاشمیان می رسیم که به عنوان مربی سابق تیم ملی از زمان جدایی اش از دراگان اسکوچیچ از فضای عمومی فوتبال ایران دور بوده و اگرچه تنها فردی از این گروه است که دارای درجه طرفدار لایسنس اروپا اما در مورد حضور او در این سطح از فوتبال ایران تردید وجود دارد. هاشمیان البته با توجه به حضور در تیم ملی در چهار سال گذشته باید با جدیت بیشتری این کار را در همین رشته ادامه می داد و شاید باید ضمن کمک به ملی پوشان بزرگسالان، به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب می شد. تیم

نام فرهاد مجیدی را از لیست حذف کنید!وحید هاشمیان دستیار سابق دو سرمربی تیم ملی شانس خوبی برای هدایت تیم امید دارد.

رسول خطیبی هم در حال حاضر مدیریت باشگاه مس سونگون را برعهده دارد و با وجود اینکه همیشه از علاقه او به همکاری با جوانان و دید خوبش در انتخاب بازیکنان صحبت شده است، اما هنوز مشخص نیست که او می خواهد در تیم امید در سال جاری فعالیت کند یا خیر. این موقعیت مهم یا حضور در فوتبال باشگاهی

نام فرهاد مجیدی را از لیست حذف کنید!رسول خطیبی مدیر باشگاه مس سونگون نام دیگر پیشنهادی برای هدایت تیم امید است

نام دیگر این لیست فرهاد مجیدی است که سال گذشته با استقلال قهرمان فوتبال ایران شد و امسال تنها مربی لژیونرها در لیگ امارات است و البته به جز هدایت تیم ملی بزرگسالان هیچ پیشنهادی را نمی پذیرد. عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی امید رد شد. مجیدی پیش از این سرمربی تیم امید بود و به نظر می رسد دیگر علاقه ای به این کار ندارد.

نام حسین عبدی نیز در این میان به میان می آید تا شگفتی ها کامل بماند. البته همانطور که گفتیم این لیست رسمی نیست و معمولا سلیقه افرادی را در بر می گیرد که در مورد سرمربی آینده تیم ملی المپیک ایران تصمیم می گیرند. فهرستی که به جز یک مورد خالی از نام هایی است که در سال های اخیر سابقه کشف استعدادهای مهم فوتبال ایران را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید