ناکام به عنوان ستاره ملی پوش استقلال؛ انصراف از تیم ملی؟

ناکام به عنوان ستاره ملی پوش استقلال؛  انصراف از تیم ملی؟

در دیدار ملوان و استقلال جعفر سلمانی هافبک چپ آبی پوشان نتوانست انتظارات کادر فنی را برآورده کند و در نیمه دوم جای خود را به ابوالفضل جلالی داد.

این بازیکن که در فصل گذشته یکی از بهترین های استقلال بود و 3 گل حساس برای سه امتیاز شاگردان مجیدی به ثمر رساند، در دو بازی ابتدایی فصل گذشته فرو را نشان نداد.

در مقابل، ابوالفضل جلالی یکی از بهترین بازیکنان تیم ساپینتو در بازی ملوان بود و از نیمه دوم که به جای سلمانی وارد زمین شد، دست به حملات خطرناکی زد، در یک صحنه 4 بازیکن ملوان را به زیبایی دریبل کرد و گلزنی کرد. توپ بسیار خوب، ارسال یاماگا که مهاجم فرانسوی آبی پوش قدر این فرصت طلایی را ندانست.

جلالی در دیدار هفته اول مقابل سپاهان که اکثر آبی پوشان ضعیف عمل کردند و بازی خوبی ارائه کردند، تلاش ویژه ای کرد. به همین دلیل احتمال می رود جعفر سلمانی ستاره فصل قبل نیمکت نشین شود و جلالی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

جلالی در آخرین اردوی تیم ملی در لیست اسکوچیچ قرار داشت و امیدوار است با عملکردی جالب در پیراهن استقلال در لیست اردوی تیم ملی در شهریور ماه برای بازی مقابل اروگوئه و سنگال در هفته های اخیر حضور داشته باشد. از مسافران مسابقات قهرمانی جهان

دیدگاهتان را بنویسید