نشانه استقلال علی پروین

نشانه استقلال علی پروین

علی پروین در حاشیه دیدار مدیران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: جلسه بسیار خوبی بود. این اتفاق خیلی خوبی بود و آقای درویش این کار را کرد. البته اولش موافق نبودم ولی بعد قبول کردم. به قول آقای پنجعلی که الان بزرگ و درخشان است، این اتفاق به حق امام زمان (عج) بیفتد. من در جلسه صحبت نکردم چون موافق نبودم.
وی گفت: من مخالف خصوصی سازی و فروش سهام در بورس هستم زیرا پرسپولیس مشکلات زیادی دارد، شرکتی که وارد بورس می شود ابتدا بدهی نداشته باشد. حالا اعلام کرده اند که ورزشگاه درفشی فر برای پرسپولیس است اما این ورزشگاه 25 حریف دارد! در این شرایط چگونه باشگاه می تواند عمومی شود؟ من موافق نیستم و به همین دلیل به حمید و بچه های دیگر گفتم که صحبت کنند. خدای ناکرده این اتفاق به حق امام زمان بیفتد و پرسپولیس اینقدر به دردسر نیفتد. امیدوارم قبل از عید این اتفاق بیفتد.

پروین ادامه داد: یحیی (گل محمدی) همیشه در تلویزیون حضور دارد. این مشکلات وجود دارد، اما هنوز نگذاشته اند دراویش کت های خود را آویزان کنند و بعداً «کاری» کنند. آقای درویش دوستان زیادی دارد. هنوز هم شبانه روز کار می کنند تا 10 درصد کلوپ را در بورس بگیرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه 5 درصد از سهام این باشگاه باید در اختیار پیشکسوتان قرار گیرد، اضافه کرد: ما چیزی نمی خواهیم، ​​شرکت ما (شرکت پیشکسوتان پرسپولیس) بسیار تمیزتر از باشگاه پرسپولیس است و نه ملکی بدهکار است و نه مالیاتی. همه چیز آنجاست در صورت وجود چنین شرکتی می توانند به عنوان آب شرب به بورس مراجعه کنند. با این حال امیدوارم این اتفاق بیفتد. الان هرکی مدیرعامل بشه مشکل داره. می گویند درویش از دوستان علی پروین است. بله با من نسبت فامیلی دارد اما من می گویم هرکسی که مسئولیت دارد باید پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلالی ها می گویند چرا باید برای باشگاه استقلال کمتر از پرسپولیس ارزش قائل شد، گفت: نباید دنبال این سوال ها بگردند، اول ببینند اصلا این اتفاق می افتد بعد دنبال چنین چیزهایی باشند.

پروین با اشاره به وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: اکنون استقلال و پرسپولیس در صدر فاصله نسبت به سایر تیم ها قرار دارند. فکر می کنم بازی با این دو تیم نتیجه را مشخص می کند اما فکر می کنم پرسپولیس باز هم پیروز خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره هدایت میرشاد ماجدی در اف اف تصریح کرد: آقامیرشاد یک فوتبالیست است. او هم فوتبالیست است و چندین سال در فدراسیون خدمت کرده است. امیدوارم او بتواند اوضاع را درست کند. قبلا هم گفته بودم که تیم ملی هفت، هشت بازی تدارکاتی می خواهد و میرشاد باید از این به بعد به فکر این موضوع باشد. نه تیم هایی که تیم ملی چهار گل زد، تیم هایی که تیم ملی سه گل زد تا بیایند ضعف او را مشخص کنند.

وی درباره هدایت حمید استیلی در تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: حمید هم فوتبالیست و هم کاپیتان تیم ملی است و کار خود را بلد است. سال 78 یک تیم از آسیا به جام جهانی رفت و ما موفق شدیم صعود کنیم اما الان پنج تیم هستند و همیشه در جام جهانی چهارم می شدیم. باید تیم ملی را یک پله بالاتر ببریم تا حداقل بفهمیم که پیشرفت کرده ایم. اگر به جام جهانی رسیدیم، بدانید که فوتبال ما پیشرفت کرده است، اگر دوباره چهارم شدیم، هیچ چیز.

پروین درباره حواشی سربازی بازیکنان استقلال و نارضایتی آجرلو یادآور شد: حالا او مقرری دارد و این بازیکنان آزاد می شوند و فردا برای استقلال بازی می کنند (خنده).

او در پایان با این سوال که آیا واقعا خصوصی سازی صورت می گیرد یا خیر، گفت: «من اینطور فکر نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید