رابطه جالب نوه علی پروین و پسر رونالدو!

اینکه بچه های بازیکنان سرشناس طرفدار تیم های رقیب در دنیای فوتبال باشند غیرعادی نیست. چند سال پیش (حدود 6 سال پیش) مدافع یوونتوس به همراه پسرش به ورزشگاه رقیب تورینو رفت و دیدار این تیم با سمپدوریا را تماشا کرد. لورنزو پسر لئوناردو بونوچی از طرفداران تیم تورینو است و همین موضوع تفاوت سلیقه پدر و پسر را برای رسانه ها عجیب کرد. البته بونوچی بارها اعلام کرده که دخالتی نمی کند و پسرش در انتخاب تیم مورد علاقه اش آزاد است.

نمونه هایی را می توان در فوتبال ایران برشمرد که مهم ترین آنها مربوط به نوه اسطوره پرسپولیس است. علی پروین یکی از محبوب ترین چهره های تاریخ فوتبال ایران است. مردی که با تیم ملی ایران و پرسپولیس قهرمانی های زیادی کرد و هواداران سرخ ها به او لقب سلطان دادند.

پروین علیرغم اینکه سال هاست رسماً هدایت فوتبال را بر عهده ندارد، همچنان یکی از محبوب ترین چهره های فوتبال است و مورد توجه بسیاری از هواداران قرار دارد. علی پروین در فصل اخیر لیگ برتر که به پایان رسیده حمایت صمیمانه ای از تیم پرسپولیس و یحیی گل محمدی داشت. اسطوره محبوب پرسپولیس با حضور در تمرینات و مسابقات پرسپولیس نشان داد قلبش همچنان برای رنگ قرمز می تپد.

علی پروین یک نوه مستقل دارد! برای اولین بار خود علی پروین این مشکل را فاش کرد که با سر و صدای زیادی همراه بود.

والارضا کبیر، نام نژاد اضافی (فرزین) که حدود سه سال پیش بر سر زبان ها افتاد. والارضا نوه علی پروین است، همان نوه ای که سلطان روزگاری درباره اش گفته بود: «بر خلاف بقیه فامیل، استقلالی شد». والارضا در عرض چند روز به عضویت تیم جوانان پرسپولیس درآمد و این اتفاق حرف و حدیث های زیادی را در بین اهالی فوتبال به راه انداخت. اول به خاطر ماجرای استقلال و دوم به خاطر اضافه وزن این نوجوان 17 ساله که در تمام عکس هایش نمایان بود و البته آن حواشی خیلی زود تمام شد.

دیدگاهتان را بنویسید