نصیرزاده رئیس کمیسیون علمی IFBB شد


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908149

کنگره فدراسیون جهانی پرورش اندام در شهر سانتا سوزانا اسپانیا با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ در این کنگره که با حضور نمایندگان بیش از 103 کشور برگزار شد، رافائل سانتونیا رئیس فدراسیون جهانی پس از ارائه با اکثریت آرای حاضران برای مدت 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون جهانی فوتبال انتخاب شد. گزارشی از فعالیت های این فدراسیون در یک سال گذشته.

همچنین عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران که پیش از این به عنوان رئیس کمیسیون ورزش دانشگاهی فدراسیون جهانی فعالیت می کرد به عنوان رئیس این کمیسیون برای 4 سال آینده و عضویت در IFBB انتخاب شد. شورای اجرایی با اکثریت قاطع آرای کشورهای شرکت کننده در کنگره.

از سوی دیگر رای به رسمی شدن کمیسیون چالش تناسب اندام گرفته شد که با اکثریت آرا به کمیسیون های IFBB اضافه شد. همچنین سید محمدصادق هاشمی که تاکنون به عنوان دبیر این کمیسیون فعالیت می کرد با رای طرف های حاضر و اعلام رافائل سانتونها به عنوان رئیس کمیسیون جهانی چالش های تناسب اندام انتخاب شد.
لازم به ذکر است در قسمت بعدی این کنگره، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران پشت تریبون قرار گرفت و دقایقی درباره میزبانی ایران در مسابقات جهانی پرورش اندام جوانان، جام جهانی بزرگسالان و قهرمانی جهان چالش آمادگی جسمانی صحبت کرد. در دسامبر 2022.

نصیرزاده با اشاره به دیدنی های ایران و علاقه مردم به ورزش در این کشور، از همه کشورهای حاضر در کنگره دعوت کرد تا نمایندگان خود را به این مسابقات اعزام کنند.

همچنین تیزر تهیه شده توسط روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای معرفی جاذبه های ایران و به عنوان تیزر رسمی مسابقات قهرمانی جوانان جهان و مسابقات جهانی چالش تناسب اندام برای حاضرین در این کنگره پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید