نظر نهایی AFC: حذف استقلال و تایید پرسپولیس؟

نظر نهایی AFC: حذف استقلال و تایید پرسپولیس؟

پس از اعلام کمیته صدور مجوز حرفه ای در خصوص اسامی تیم هایی که مجوز حرفه ای آنها تایید شده است، استقلال و یکی دو باشگاه دیگر به این موضوع اعتراض کرده اند و کمیته استیناف رای نهایی را تا 20 خرداد و اسامی تایید شده را اعلام خواهد کرد. اسامی تیم ها حداکثر تا 10 ژوئن در کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود. پس از تایید مدارک توسط کنفدراسیون، در تاریخ 4 خردادماه، لیست باشگاه هایی که در نهایت مجوز حرفه ای دریافت کرده اند، اعلام می شود. بنابراین در حال حاضر هیچ باشگاهی نمی تواند ادعا کند که بالاخره مجوز حرفه ای را دریافت کرده است که تنها یک مرحله از این فرآیند یعنی. اعلام نظر کمیسیون بدوی کامل است.

اما جالب است بدانید شرکتی که مدارک باشگاه ها را تایید می کند یک شرکت آلمانی است که به نوعی موهای ما را کنده است. در دوره قبل فدراسیون فوتبال هم استقلال و هم پرسپولیس را تایید کرده بود اما این شرکت هر دو مجوز صادر شده را لغو کرد. در پی ابطال رای صادره از سوی فدراسیون فوتبال ایران، کمیته صدور مجوزهای حرفه ای تعلیق و ایران جریمه شد.

جالب است بدانید که شرکت مذکور نسبت به اسناد تیم های استقلال و پرسپولیس حساس بوده و در حال بررسی دقیق اسناد این دو باشگاه است. باید منتظر ماند و دید نظر نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید