نقاشی هنرمند پیشکسوت درب معبد دارالشرف امام رضا (ع)


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823067

در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طرحی از حرم مطهر امام رضا (ع) ساخته یک نویسنده پیشکسوت در دارالشرف نصب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، طرح درب حرم مطهر امام رضا (ع) با طراحی منصور تامسون هنرمند پیشکسوت هنرهای سنتی با حضور عسگر امیرنیا، مدیر کل سرویس ارزشیابی و ارزشیابی که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود، سید عباس عظیمی مدیر موسسه پیشکسوتان هنرمندان، علی تن مدیر حوزه هنری نمایشگاه، داود فرشباف رواسانی خوشنویس پیشکسوت، گلمرضا راهپیما خوشنویس پیشکسوت، سیدجواطه آوش هنرمند سنتی، عبدالکاظم صادق خوشنویس پیشکسوت و فرزند زنده یاد نصب است.

طراحی این درب به روش طراحی سنتی صفویه توسط منصور تامسون و دستیار مرضیه سادات کمانیان به مدت 3 ماه انجام شد و مأمور توسعه حرم آستان قدس رضوی برای درب دارالشرف شد. در نیز باید به رنگ نقره و طلا و در قسمت هایی از سرامیک حکاکی شود.

موسسه هنرمندان پیشکسوت با 50 اثر از 22 هنرمند کشور در این نمایشگاه حضور دارد.

علاقه مندان می توانند تا 9 اردیبهشت 1401 همه روزه از ساعت 17 الی 23 در غرفه مؤسسه پیشکسوتان هنر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در امام خمینی (ره) آثار را مشاهده و با این هنرمندان گفتگو کنند. مسجد خمینی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید