جلوه پاییزی در موصل، جنوب ایران / نقاشی برای نقاشی در پاییز رویایی “کریک” + تصاویر

ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792775

پاییز در روستای زیبای کریک، رویایی با رویایی پست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تهدید در صبح ،روستای کریک دنا در هر فصلی جذابیت های خاص خود دارد و این با antiquity and civilization 2 ساله و Availability of brick houses with traditional architecture تاریخی تاریخی و مناظر بکر و زیبا، های منحصر به فرد را می تواند انتخاب Put گردشگری, ایرانگردی, دارای جمعیت خاصی باشد. و از طرفﺩ .

روستای کریک در فصل پاییز به خصوص گردشگری زیبای اوقات فراغت این روستا، اقامتگاه امامزاده ابراهیم (ع) و حتی بافت قدیمی این روستا فضای دلنشینی را برای شما ایجاد کرده است که نشان دادن مهارت نقاشی روی بوم باعث ایجاد کار زیبا.

فصل پاییز در تنگه زیبای کاریک، آآآآ آ آ آ آ آ آ آ آآرام،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

در این تنگه گونه های مختلف گیاهی با پوشش های رنگارنگ فضایی زیبا و دیدنی را برای گردشگران فراهم می کند و اگر بر برگ های این درختان باران نبارد زیبایی وصف ناپذیر آن احساس را برای شما سخت می کند.

This Village به شهر وجود داردهای متعدد در زمینه باغ, gardening and agriculture و آب و هوای مناسب یکی از سکونتگاه ها با منطقه توسعه گردشگری توریستی توریستی جنوب جنوب غربی است; و یکی از مامثرین، مرد حالت مبارکه، مبارکه، مبارکه، مبارکه.

کری ک یکی از روستاهای استان زیبای چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بوده که در شهر ییلاقی دنا در کنار قله های فلک کشیده دنا دنا دنا دنا دنا گرفته شده طبیعت طبیعت آن همراه با مردم خون همیشه یکی از زیبایی ها و دلخوشی طبیعت است. ﺍﺳﺖ ﺍﺳﺖ.

نگاه دره ی کریک که نزدیک می زیبایی beauty Architecture را پیش رویمان می بینیم، خانه هایی از و گ گل و چوب با معماری پلکانی شکل گرفته اند و جلوه ی خاصیت روستای اند اند; فدراسیون روسیه

زیبایی این خانه های قدیمی که از آنها اثر اثر مراقبت نبود از رفتن اند چند کلاف کلاف و اینها باریک با خشت خشت به هم پیوند که محلی محلی آن را بش می کند.

از طرف دیگرشومینه های گلی با سوختن هیزم بلوط و چنار از زندگی زیبایی مردمان این در پهنه سبز سبز زاگرس که یاد و خاطره های زندگی روستایی را یاد انسان می آورد.

اگرچه بافت سنتی و زیبای این روستا بر اثر زلزله 29 باخمان در سال 1378 آسیب جدی دید، اما زیبایی این روستا همچنان در فصول سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، هرچند که این امر نیازمند مسئولان استانی و میراث فرهنگی و گردشگری است. این روستا را بازسازی کنید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید