ربوده شدن داعش ادامه دارد. ربودن 2 چوپان در جنوب موصل

روز پنجشنبه یک منبع امنیتی به رسانه های عراقی گفت تروریست های داعش پنج چوپان را با صدها سر در استان های صلاح الدین و کرکوک ربودند.

این منبع امنیتی گفت: عناصر داعش پنج چوپان را در نزدیکی روستای تمور در مرز استان های صلاح الدین و کرکوک با 250 راس دام ربودند.

منابع عراقی می گویند نیروهای امنیتی به محل حادثه رفته اند، اما داعش به مناطق کوهستانی در منطقه الزرقا گریخته است. جایی در رشته کوه حمرین. تروریست ها شبانان و گله های خود را نیز با خود بردند.

گفته می شود چوپان های ربوده شده توسط داعش از اهل سنت عراق هستند و یکی از چوپانان آزاد شده است.

سرهنگ حسین علی رشید فرمانده پلیس ولسوالی التوز گفت: چوپانان ربوده شده از روستای حلیوه از ولسوالی طوز ​​هرماتو در استان صلاح الدین هستند اما جنایت در محدوده اداری ولسوالی داکوک صورت گرفته است. استان کرکوک

پیشتر در 26 آوریل، فرماندهی الحشد الشعبی در استان نینوا در شمال عراق از ربوده شدن 11 عراقی و سر بریدن چهار کشیش توسط تروریست های داعش خبر داده بود، در حالی که از سرنوشت بقیه اطلاعی در دست نیست.

تروریست های داعش 11 غیرنظامی عراقی را ربودند و به جزیره الطرار در نزدیکی استان های نینوا، الانبار و صلاح الدین بردند. سپس این چهار چوپان به اتهام همکاری با نیروهای امنیتی عراق و امتناع از پرداخت باج سر بریده شدند و اجساد آنها در منطقه الباریت در 25 کیلومتری جنوب الحضر در جنوب نینوا رها شدند.

وی افزود که از سرنوشت هفت ربوده شده دیگر اطلاعی در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید