آغاز عملیات امنیتی ارتش عراق در محور غرب و جنوب موصل


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907315

نیروهای ارتش عراق امروز دوشنبه با مشارکت حشدالشعبی عملیات امنیتی جدیدی را علیه بقایای داعش در محور غربی و جنوبی موصل آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری العهد، نیروهای ارتش عراق با مشارکت حشدالشعبی عملیات امنیتی جدیدی را علیه بقایای داعش در محور غربی و جنوبی موصل آغاز کردند.

در این عملیات، نیروهای فرماندهی حشدالشعبی نینوا به همراه ارتش عراق به گشت زنی و پاکسازی مناطق وسیعی در غرب و جنوب موصل پرداختند.

به گفته منابع عراقی، این عملیات در راستای تعقیب و دستگیری عناصر وابسته به داعش و بقایای این گروه تروریستی در این مناطق است، به ویژه اینکه گزارش های امنیتی حاکی از نفوذ و اجرای عناصر این گروه تروریستی از مناطق مذکور است. عملیات آنها علیه شهروندان و نیروهای امنیتی عراق استفاده می شود.

لازم به ذکر است که در ماه های اخیر با وجود شکست داعش در عراق، بقایای این گروه تروریستی با مخفی شدن در برخی مناطق دورافتاده و صعب العبور عراق سعی در ادامه عملیات تروریستی خود دارند. در این میان، ادامه حمایت های پنهان و آشکار ارتش آمریکا از تروریست ها در سوریه و عراق به ادامه حضور آنها در مناطق مرزی کمک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید