نقش امیر تتلو در مرگ 2 دختر جوان / پرونده تتلو چیست؟

نقش امیر تتلو در مرگ 2 دختر جوان / پرونده تتلو چیست؟

پرونده امیرحسین مکسودلو معروف به تتلو که بیش از دو هفته از انتقال وی به ایران می گذرد در دادسرای امنیت عمومی و امنیت تهران در حال رسیدگی است.

امیرحسین مکسودلو ملقب به تتلو که از چند سال گذشته در استانبول ترکیه زندگی می کرد، توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان به ایران تحویل داده شد و با صدور حکمی بازداشت شد.

به گفته حشهری، تتلو سال هاست در ترکیه بوده و در سال هایی که در آنجا حضور داشته، سر و صدای زیادی به پا کرده است. وی پس از دستگیری توسط پلیس ترکیه در صبح روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه از طریق مرز بازرگان به ماموران امنیتی ایران تحویل و به بازداشتگاه منتقل شد.

در حالی که تتلو همچنان در بازداشت به سر می برد، پرونده وی به اتهام اشاعه و ترویج فساد و فحشا در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است. و این در حالی است که شاکیان خصوصی هنوز برای طرح شکایت خود به دادسرا مراجعه نکرده اند. زیرا بسیاری از آنها در خارج از کشور زندگی می کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که دو نفر از شاکیان تتلو خانواده دو دختر ایرانی هستند که با تشویق و تحریک تتلو در ترکیه خودکشی کرده اند اما متهم این اتهام مبنی بر تشویق دختران به خودکشی را نپذیرفته و گفته است که پس از پذیرش مواد مخدر تصمیم گرفته اند. به زندگی خود پایان دادند.

رسیدگی به این پرونده جنجالی و رسیدگی به اتهامات این خواننده محبوب ادامه دارد و در صورتی که تتلو به فساد مالی در جهان متهم شود، پرونده وی به دادگاه انقلاب ارسال می شود، در غیر این صورت دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم را خواهد داشت. در این مورد.