نماز جمعه 26 تیرماه در تمام شهرهای مازندران


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881587

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه استان اعلام کرد؛

محمد نظامی گفت: نماز جمعه هفدهمین روز از تیرماه 1401 در 47 شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد انتظیری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ; وی از آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه این هفته در شهرهای مختلف مازندران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور و ستاد کشوری ولیعهد و استانداری مازندران، در این هفته نیز در تمامی شهرستان های استان، اقامه نماز جمعه در شهرستان های مختلف استان مازندران برگزار می شود. جمعه ها نماز وحدت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سومین نماز جمعه از تیرماه 1401 برای پنجاه و هشتمین هفته متوالی در تمامی شهرستان های استان اقامه می شود، اظهار داشت: اقامه نماز جمعه از تیرماه 1380 است. وی افزود: بر اساس آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر در شهرستان های استان نماز جمعه را اقامه نخواهیم کرد و اقامه نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز مجاز است مشروط بر اینکه نماز در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شود. پروتکل ها

رئیس شورای سیاستگذاری امام جمعه مازندران با بیان اینکه بر اساس تصمیم، نماز جمعه در شهرهای زرد در مساجد و در شهرهای نارنجی و قرمز در تمام شهرهای استان در فضای باز برگزار می شود. وی تصریح کرد: نکته مهم در اقامه نماز در شرایط رو به بهبود فعلی رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با وجود بازگشت رنگ آبی در بسیاری از شهرستان های استان است.

عثیری خاطرنشان کرد: نماز جمعه این هفته از 26 تیرماه در تمامی شهرهای استان با وضعیت زرد (در مساجد) و همچنین شهرهای دارای وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر 100 نفر و برای عموم مردم) قابل اقامه است. 40 دقیقه).

وی در پایان گفت: نماز جمعه هفدهم تیرماه در 47 شهر مازندران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی (طبق برنامه فوق العاده) اقامه می شود.

باید بگویم؛ نماز جمعه این هفته به امامت خجت الاسلام لائینی امام جمعه شهرستان ساری در مرکز مازندران اقامه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید