نمایش زن بلوند مست و نوشیدن در تلویزیون/عکس

شبکه تلویزیونی در اقدامی بی اساس صحنه های مکرری از سرو و نوشیدن مشروبات الکلی را در صبح شنبه و شنبه شب به نمایش گذاشت. در طول پخش سریال Rio Bravo از هاوارد هاکس، بخش هایی از کلانتر جان تی چنس با بازی جان وین و معشوقه او Feathers با بازی آنجی دیکینسون پخش شد.

نمایش زن بلوند مست و نوشیدن در تلویزیون/عکس

این فیلم و صحنه‌های مستی بازیگر زن در حالی از تلویزیون پخش می‌شود که ساترا (سازمان تنظیم صدا و سیما) متعلق به سازمان صدا و سیما وظیفه نظارت و همکاری با تولید شبکه نمایش خانگی و ممیزی را برعهده دارد و وی از مصادره آنها مطلع است.

به نظر می رسد توجه ساترا به فیلم های تلویزیونی ضروری است.

البته در تیتراژ پایانی این فیلم، شبکه مطمئن شد که لوگوی کمپانی برادران وارنر را محو کرده است.

اگرچه صحنه‌های این فیلم سانسور و اقتباس شده است، اما بخش‌هایی از آن با فرهنگ کشورمان سازگاری ندارد.

در سال 2014، ریو براوو از نظر فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی توسط کتابخانه کنگره مهم تلقی شد و برای حفظ در فهرست ملی فیلم انتخاب شد.

در این فیلم جو بوردت (کلود ایکینز) که شخص مست (دین مارتین) را تحقیر می کرد توسط کلانتر جان تی چنس (جان وین) کشته می شود. ایده کلانتر این است که جو را در زندان نگه دارد تا زمانی که مارشال ایالتی از راه برسد، با کمک معاون کثیف خود استامپی (والتر برنان) و داد، در حالی که مردان برادر ثروتمند و قدرتمند جو، ناتان (جان راسل) سعی می کنند یک نفر را آزاد کنند. زندانی از هر نظر

با مرگ دوست کلانتر (ویلر) و اتفاقات دیگر، کلرادو (ریکی نلسون)، مرد جوانی که یکی از مردان ویلر بود، نیز به گروه نگهبانان زندان می پیوندد. در این واسطه به نام فدر (انجی دیکنسون) که تازه وارد شهر شده بود و عاشق کلانتر شده بود، ابعاد جدیدی به داستان می بخشد…

دیدگاهتان را بنویسید