نگران نباش!


ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813212

قلتاق در لغت نامه دهخدا یعنی مرد هفته، شارلاتان! قلتاق مترادف اراذل و اوباش و اوباش است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی نوشت: معنی قلتاق در لغت نامه دهخدا، یعنی مرد خط هفتم، شارلاتان! قلتاق مترادف با اراذل و اوباش زیاد است!

ما در جنگ دشمن و جهاد تبیین با پدیده جدیدی روبرو هستیم که من آن را قلتاق نیوز می نامم.

مجموعه عظیمی از شبکه های خبری دشمن با لایه های سلطنت طلب، منافقین، گروه های چپ مارکسیست، گروه هایی با گرایش های لیبرال و نئولیبرال و… ایجاد شده است. وقتی به تحلیل محتوای خبری، تحلیلی و گزارشی این شبکه ها می پردازیم، متوجه می شویم که عده ای در هفت ردیف نشسته اند و شارلاتان بازی می کنند، دروغ، تهمت و قلدری، دروغ، تهمت، تمسخر و توهین و تحریف تاریخ انقلاب. .

این گروه که بیشتر آنها در اردوگاه منافقین در آلبانی هستند، می خواهند به قول خودشان «مراکز شورشی» راه بیندازند و مردم را ریاکارانه به خیابان ها بکشانند. منافقان سه نوع خبر تولید می کنند. «سخت»، «نیمه سخت» و «نرم»! «سخت» و «نیمه سخت» را برای اعضا و تیم های تروریستی خود گذاشته اند و از طریق تعداد انگشت شماری که از واقعیت های کشور و انقلاب بی خبرند و حتی از «نرم» ناامید نیستند، به شبکه های مجازی فرستاده اند. بی توجهی» برخی خبرگزاری های مردمی و انقلابی!

رادیو بی بی سی و رادیو فردا و همکاران. از جمله شبکه های خبری و تحلیلی هستند که می توان قلتاق نیوز نامید.

*

عبدالکریم سروش چندی پیش به گردهمایی ایرانیان در مرکز فرهنگی اسلامی شمال کالیفرنیا روی آورد!

او گفت: «وقتی به مخالفان خارج از کشور نگاه می‌کنم، می‌بینم که آنها یک اینچ هم نرفته‌اند. یعنی ما همینطوریم که بودیم!همه لاف زن و پرحرف و بی رحم و بی احترامی به مردم! “این استبداد است!”

این یک شناخت واقعی است! زیرا با دروغ و تهمت و فحاشی و تمسخر و توهین و … نمی توان «انقلاب» را برپا کرد. اما «استبداد» قابل تدارک است! یک مشت ظالم جمع شده اند و فقط موافق نفی جمهوری اسلامی هستند، اما هیچ کدام همدیگر را قبول ندارند، عده ای هستند که حتی در خلوت هم قبول نمی شوند؟! علاوه بر طیفی که یک سر آن «سروش» و سر دیگرش «گوگوش» است، می‌توان یک حرکت سیاسی-اجتماعی را علیه نظامی تدارک دید که در آن مردم کوچه به خیابان را به نام خیابان به خیابان صف می‌کشیدند. یک شهید.!؟

مگر می شود با طیفی از دگراندیشان که یکی منافق است که شبانه فقط به فکر اغنای حرمسرای سرانشان است و دیگری یک ربع پهلوی که پدر و پدربزرگش را غارت کند و جلوی مردمی که زنا می کند. تمام وجود را صرف کرده اند؟ برای استقرار اسلام و احکام قرآن و حکومت اسلامی هزینه کرد، آیا دست از کار کشید!؟

آیا می توان یک حرکت اجتماعی مبتنی بر توهین، تهمت، دروغ و شایعه راه اندازی کرد و انقلابی را که ریشه در قیام انبیا و اولیای الهی دارد، سرنگون کرد!

ملت ایران با تاریخ 7000 ساله چیست؟ چرا اقتدار ملی، هوشیاری و بصیرت مردم و نخبگان جامعه را نفی می کنند و اصل را در عملیاتی کردن درک دشمنان اسلام و ایران سرمایه گذاری می کنند؟ بیش از 40 سال است که انواع جنایت ها را علیه نظام و ملت انجام داده اند اما ناکام مانده اند.

فیلسوف سیاسی جنبش ضدانقلاب سبز اکنون اعتراف می کند; او در آسیب شناسی خود به صراحت می گوید: «ما یک اینچ هم پیشرفت نکرده ایم. «چون ما ظالمیم، در درون خودمان به استبداد رسیده ایم»!! خوب کیست ظالمی که بتواند با استبداد مبارزه کند؟!

ضدانقلاب در داخل و خارج با «درک خود» و «درک انقلاب» مشکل دارد. آنها «توانایی پذیرش واقعیت کشور» و «مشروعیت فلسفه انقلاب اسلامی» را از دست داده اند. آنها برای «خودارزیابی» آماده نیستند.

دستگاه های امنیتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل که در مدیریت خشم و دشمنی ضدانقلاب علیه ملت ما نقش دارند، پروژه ای در سیا، موساد و ام آی 6 دارند که به آن «شکار گرگ» می گویند. آنها پیشنهاد می کنند که یک مشت گرگ با اقشار روشنفکر منافق، سلطنت طلب، نئولیبرال و نئومارکسیست، اپورتونیست، رویزیونیست و … هستند که باید جداگانه بر ضد انقلاب و دستاوردهای آن حکومت کنند.

این کار دشواری است، اما ممکن است، زیرا فقط “گرگ” می تواند “گرگ” را به درستی درک کند.

*

ادامه ماجراجویی ناتو در شرق اروپا، طمع آمریکایی ها در گسترش ناتو در جهان منجر به جنگ داغ و داغ اوکراین شد. برخلاف پیش‌بینی برخی که معتقد بودند دوران گفتمان موشکی به پایان رسیده و دوران گفت‌وگوی تمدنی و دوران گفتمان به جنگ و ترور نزدیک می‌شود، می‌توان همان وضعیتی را که در اروپای شرقی در جریان تهاجم اوکراین به وجود آمد، نشان داد. فردا در تایوان و درگیری چین و آمریکا. بیا دیگه!

بروز چنین اتفاقاتی برای ما ایرانی ها خوب است و آن این است که به خوبی می توانیم اعضای باند ناتو را در رسانه های داخلی شناسایی کنیم. بسیاری از سرفصل های قلتاق در رسانه های محلی کارمندان ناتو و برخی از آنها کارمندان بدون حقوق ناتو و همکاران قلتاق نیوز هستند. ماموریت آنها این است که ایران را به روی درگیری در اوکراین باز کنند و داستان این جنگ را به گونه ای تحریف کنند که ملت ما را با ناتو اشتباه بگیرد. تمام تلاش آنها این است که با جنگ نرم آمریکا و رژیم صهیونیستی یک دلقک صهیونیست را در کیف به قهرمان تبدیل کنند و خیانت او را که منافع مردم اوکراین را به نفع آمریکا کشته است، بپوشانند. و ناتو

روشنگری مقام معظم رهبری در عید سعید فطر از ریشه های جنگ اوکراین و بیان دیدگاه های جمهوری اسلامی آشکار کننده دقیق آن چیزی است که این روزها در دنیا شاهد آن هستیم: «ما با جنگ در همه جا مخالفیم. جهان. ما طرفدار توقف جنگ هستیم. ریشه جنگ در اوکراین سیاست زیاده خواهی آمریکاست! برای توقف جنگ، باید ریشه های آمریکا را خشک کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید