هافبک ملی پوش نیم فصل پرسپولیس را ترک می کند؟

هافبک ملی پوش نیم فصل پرسپولیس را ترک می کند؟

تنها خارجی آسیایی پرسپولیس وحدت حنانوف بازیکن تاجیک این تیم است. بازیکنی که اواسط فصل قبل به همراه هموطنش منوچر صفروف به پرسپولیس پیوست و قراردادی 3 ساله با این تیم امضا کرد. وحدت برخلاف منوچر که فرصت های کمی برای بازی داشت، در مسابقات بیشتری به میدان رفت.

حنانوف شروع خوبی در پرسپولیس داشت و خیلی ها را به آینده امیدوار کرد. با این حال، با گذشت زمان، هانانوف کمتر بازی کرد و بیشتر نیمکت نشین شد. در نقل و انتقالات تابستانی و پس از جدایی صفروف، شایعه جدایی حنانوف از تیم سرخ پوشان به گوش می رسید و این بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار دارد و یحیی گل محمدی این بازیکن را برای فصل آینده نمی خواهد.

حنانوف اما در پرسپولیس ماند و در این فصل در چند دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.وحدت که ذاتا مدافع میانی است در این فصل در چند دیدار به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت.

وحدت با توجه به حضور ستارگان مختلف هم در خط دفاع میانی و هم در پست هافبک دفاعی فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را نداشته و به نظر می رسد این مشکل تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

با توجه به شرایط موجود ممکن است حنانوف در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شود و به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد. این موضوع در حد حدس و گمان است و گل محمدی تصمیم نهایی در این زمینه نگرفته است.

همچنین اخبار رسیده حاکی از آن است که چند بازیکن خارجی که همگی آسیایی هستند به پرسپولیس و یحیی گل محمدی معرفی شده اند که در صورت جدایی خانوف یکی از این بازیکنان می تواند جایگزین بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس شود.

لازم به ذکر است با توجه به سهمیه کامل خارجی پرسپولیس در صورت جدایی خانانف تنها این باشگاه می تواند بازیکن خارجی آسیایی بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید