هشدار هولناک مهدی تاج به تیم های لیگ برتری

هشدار هولناک مهدی تاج به تیم های لیگ برتری

با قوانین جدیدی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قبل از شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر تصویب کردند، شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود که یکی از آنها تعیین سقف بودجه در سطح بالای فوتبال ایران است.

بدون شک این موضوع می تواند برای برخی از باشگاه های ثروتمند و همچنین استقلال و پرسپولیس که چندان مقرراتی در قرارداد حسابداری وجود ندارد دردسرساز شود و حالا با توضیحات مهدی تاج این ریسک برای متخلفان بیشتر شده است.

به گفته کنبرزاده سقف بودجه تیم های لیگ برتری بیش از 300 میلیارد تومان است که البته با توجه به جایگاه تیم ها در آخرین جدول لیگ می توان این رقم را اندکی افزایش داد.

با این حال، اگر ثابت شود که تیمی قانون سقف قرارداد را نقض می کند و در مسابقه حضور پیدا می کند، تیم مقابل می تواند به مقامات مربوطه شکایت کند و آنها نتیجه بازی را 3-0 اعلام می کنند در صورتی که آن شخص ادعا یا تیم ثابت شده است.

این مشکلی است که مهدی تاج جمعه شب در تمرین تیم امید اعلام کرد و به باشگاه های لیگ برتری هشدار داد: کمیته انضباطی دو روش برای ایجاد بند اجرایی دارد که یکی از این بندها این است که اگر فردی خارج از کندی قرارداد ثبت نام کند. سیستم، مربی و بازیکن هر دو می توانند اعتراض کنند و اعتراض می تواند سه به صفر باشد. این اولین ضمانت اجرایی است که بر نتیجه تأثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید