افزایش سهمیه صعود از لیگ یک نیاز به تجربه دارد/ زیرساخت های برخی تیم های لیگ برتری هم خوب نیست


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876750

در لیگ 1 هدف ما باید جذب و پرورش استعدادها باشد.

رئیس فعلی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برای افزایش سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر باید کار کارشناسی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید میرشاد ماجدی، سرپرست و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال درباره افزایش سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر گفت: هم در لیگ یک و هم در مدیریت بازی کرده ام. بنابراین من این لیگ را به خوبی می شناسم. لیگ لیگ بازیکنان و استعدادهاست اما متاسفانه باید بگویم نگاه لیگ برتر به لیگ یک هم سرایت کرده است باید کار کارشناسی شود تا سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر افزایش یابد.

وی افزود: اگر تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته شود باید در یک برنامه 2 ساله اتخاذ شود. دیدید که فصل گذشته حتی برخی از تیم های لیگ برتر زمینی برای بازی نداشتند و مدام شهر به شهر می رفتند. این اصلا خوب نیست و یک لحظه مهم در لیگ باید بهبود زیرساخت ها و ایجاد شرایط برای حضور در لیگ برتر باشد.

مجیدی درباره هدف و ماموریت اصلی لیگ دسته اول فوتبال تصریح کرد: در لیگ یک باید هدف ما جذب استعدادها و پرورش آنها باشد. مهمتر از همه، ما باید گام های مهمی برای ایجاد ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری برداریم. در این صورت می توان طی یک برنامه کارشناسی برای افزایش سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر برنامه ریزی کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: افزایش سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر به 2.5 تیم یا 3 تیم؛ از طرفی باید برای ما مهم باشد که لیگ برتر را با 16 یا 18 تیم دنبال کنیم. همه چیز به برنامه ریزی و اجرای کار کارشناسی بستگی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید