بازیگر در سایه فدراسیون فوتبال; مدیری از وزارت نفت/ وضعیت بغرنج تیم های نفتی لیگ برتری درس عبرت نیست؟!


زمان: 08:47
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821535

در شرایطی که تیم های نفتی لیگ برتر با بحران های مالی و فنی دست و پنجه نرم می کنند، استارتر به تصمیم گیرنده و بازیگر اصلی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وضعیت ساختمان در منطقه سئول چندان استاندارد نیست چرا که قرعه کشی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر مشخص شده است و زمان آن رسیده که فدراسیون فوتبال از آمادگی و برنامه ریزی اردوها اطمینان حاصل کند. .

با توجه به اهمیت فراوان مسابقات جام جهانی و البته گروه تیم ملی که برای اولین بار امکان صعود از آن وجود دارد، به نظر می رسد مسئولان فدراسیون به مسائل مهم تری توجه کرده و کمترین توجه را به خود معطوف داشته اند. به تیم ملی، ویترین فوتبال ایران. .

اختلاف شدید بین اعضای هیات مدیره در پی آزادی موقت شهاب الدین عزیزی هادم از یک سو و درخواست حدود 40 نفر از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای آزادی چهار نفر از اعضای هیات مدیره، برخی از اعضای هیات مدیره را در خطر اخراج از فدراسیون قرار داد. فراموش شدن

لابی گری برخی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال که به دلیل عملکرد درخشان خود برای بقا در ساختمان سئول در آستانه سقوط بودند، آنقدر شدت یافته است که هیچکس به قرارداد امضا شده دستیاران دراگان اسکوچیچ توجهی نمی کند. برخورد

به نظر می رسد حاشیه های زیاد در دیدار تیم ملی ایران و لبنان در مشهد به دلیل محرومیت بانوان، تامین نشدن بودجه لازم برای پرداخت مطالبات مربیان ملی، عدم انعقاد قرارداد برای ادامه همکاری ملی پوشان باشد. مربیان، پروژه شکست خورده برای جذب سرمایه برای بازی ها و اردوهای تیم ملی فوتبال کاملا فراموش کردند که اعضای هیئت مدیره در حال انقراض شخصی شده اند.

کشمکش بر سر قدرت در فدراسیون فوتبال نیز باعث شده تا برخی از افرادی که پیش از این در سمت هایی در فدراسیون فوتبال حضور داشتند، این بار بدون سمت رسمی اما در جایگاهی مشکوک، در جلسات تاثیرگذار فدراسیون فوتبال شرکت کرده و بدون مسئولیت خاصی برای آینده تصمیم گیری کنند. فوتبال ملی

منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال که از سوی عزیزی هادم نیز به عنوان نایب رئیس منصوب شد. در پی حضور حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل، وی به طور کامل از این سمت برکنار شد اما با برکناری موقت رئیس فدراسیون فوتبال و حذف اعضای هیئت مدیره، نقش مهمی در تصمیم گیری های فدراسیون داشت.

جالب اینجاست که قنبرزاده در حال حاضر ریاست اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت را برعهده دارد و دلیل آن نیز مشخص نیست، در حالی که عضوی از هیئت مدیره سازمان لیگ و مشمول قوانین چند حرفه است. او علاقه مند به تصمیم گیری و مشارکت در آنجا است.

شاید بهتر است به کارکنان وزارت نفت هشدار داده شود و از اعضای فعلی فدراسیون جهانی بپرسیم. آیا وضعیت نابسامان تیم های نفت در لیگ برتر درس عبرت نداد که مسئول اصلی مدیریت باشگاه های نفت در ورزش همچنان حق حضور در جلسات رسمی را دارد؟! شاهد ماجرا تنها مشکل مالی تیم فوتبال صنعت نفت و وضعیت اسفبار تیم فوتبال مسجد سلیمان است.

آش به قدری ناراحت بود که در جلسه غیررسمی هیئت مدیره که همه اعضا به جز یک نفر حضور داشتند، دبیرکل فعلی فدراسیون فوتبال راهی برای حضور پیدا نکرد تا دبیرکل سابق در جریان تصمیمات جلسه قرار گیرد. این در شرایطی است که پایه های صندلی کامرانی فر بسیار سست شده است.

شاید بتوان دلیل ضعف دبیرکلی حسن کامرانی فر را در همین حوزه دانست; زمانی که قدرت کارمند فعلی وزارت نفت در فدراسیون فوتبال به شدت افزایش یافت، این مرد در آستانه بازنشستگی مسئولیت راهبردی را از سوی اعضای هیئت مدیره پیگیری کرد.

مطمئنا دود اول از اول تا آخر این فراز و نشیب ها به چشم ملی پوشان می رسد که تکلیفش چندان مشخص نیست. بازی های تدارکاتی و اردوهای خارجی هنوز قطعی نشده است و دهمین جلسه هورداد فدراسیون فوتبال برای بررسی آزادی رئیس و 4 نفر از اعضای هیات مدیره تمام توجه و هوشمندی مسئولان را به خود معطوف کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید