شکست ننگین آمریکا در حادثه طبس درس عبرت دوستان و دشمنان است


ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834381

زارع کمالی گفت: یادآوری شکست مفتضحانه آمریکا در حادثه طبس هم برای دشمن و استکبار و هم برای خودمان درس عبرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، سردار حسین زارع کامکالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در یادواره شهید محمد منتظر گایم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جهانی شد. استکبار از سوی آمریکا، تجزیه طلبی در نقاط مختلف کشور، تهدید، تحریم، رشوه و امثال آن به دنبال براندازی نظام اسلامی بود.

وی افزود: سرانجام در 4 اردیبهشت 1359 با حضور و حمله نظامی قصد داشتند نقشه شوم خود را اجرا کنند اما به فضل و عنایت خداوند در عملیاتی که در آن زمان تعیین کرده بودند شکست قاطعی را متحمل شدند.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر یزد گفت: یادآوری این ایام برای دشمن و استکبار درس عبرتی است و برای خودمان هم عبرت است. عبرت دشمن این است که جبهه حق در مقابل جبهه باطل پیروز می شود و عبرت ما این است که تا زمانی که در حق هستیم و فرمان ولی امر مسلمین را اطاعت می کنیم، مورد لطف خداوند قرار می گیریم.

زارع کامکالی خاطرنشان کرد: البته نقشه های دشمن کامل نیست و امروز نقشه های دشمن در جنگ ترکیبی در عرصه های مختلف از جمله حوزه های فرهنگی و مذهبی ادامه دارد.

وی تاکید کرد: امروز مهمترین وظیفه ما تبیین و روشنگری است و این یک وظیفه فوری است که از طریق آن می توانیم نقشه های دشمن را شکست دهیم. اگر واقعیت ها را برای مردم بیان نکنیم، دشمنان مشکلات را آن طور که می خواهند بیان می کنند و در واقع واقعیت ها را به دل می گیرند.

زارع کمالی گفت: تاریخ از ابتدای اسلام تا کنون نشان داده است که جامعه در هر جا که نتوانسته به منویات پاسخ دهد، نتایج غم انگیزی داشته است، بنابراین باید مراقب بود که جهاد در قبال این مهم را به اختصار تبیین کنیم. به سادگی متوجه ما شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید