شکست آمریکا در صحرای طبس نشانه قدرت خداوند است


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834105

حجت الاسلام پناهی مقدم گفت: شکست آمریکا در صحرای طبس یکی از نشانه های قدرت خداوند است که کم کاری کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، حجت الاسلام علیرضا پناهی مقدم امروز در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس که در جماران حسین بیرجند رخ داد، گفت: از مردم فکر کنید. شبهه که این روزها ایام خداست.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: شکست ننگین آمریکا در طبس دست خدا را به همراه داشت و پنجم اردیبهشت روز خداست زیرا خداوند متعال در شرایطی عمل کرد که هیچکس به آن فکر نمی کرد.

وی افزود: برخی تصور می کنند که این پیروزی ها از روی شانس و اقبال است، اما طبق آیات قرآن، خداوند دخالت می کند زیرا خداوند متعال حکیم است و با دیدن قدرت خداوند متعال باید ایمان خود را تقویت کنیم. با سوراخ هایی که ما اصلاً اجازه آن را نمی دهیم.»

حجت الاسلام پناهی مقدم با بیان اینکه در کشورهای اروپایی نماد هیچ چیزی نیست، پس از همه این نشانه ها آگاه نیستیم، تاکید کرد: تاریخ ما پر از نشانه های قدرت خداوند است که در معرفی آن کم کاری کرده ایم و یکی از آنها یک شکست ننگین آمریکا در صحرای طبس.

به گفته وی، حدود 50 روز قبل از عملیات و ورود به طبس، اسفند 58 در مصر انتخاب شد و 130 هزار ساعت آموزش دید و ژنرال جیمز وات گفت: این عملیات باز هم در رأس آمریکا در دنیا قرار دارد و نیست. عملیات ساده را ضبط نکرد و به بهانه احتمال انجام عملیات در غرب کشور، تمام توپخانه ها با کمک رئیس جمهور خیانتکار (بنی صدر) جمع آوری شد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: طبق گزارش خود هواپیمای اول در هنگام فرود آسیب دیده و یکی از بالگردها به دلیل طوفان قادر به ادامه کار نبوده، بالگرد دوم فشار نفت خود را از دست داده و بالگرد بعدی طبق گزارش به كارتر و يكي هواپيماها براي سوخت گيري بلند مي شوند كه به هواپيماي ديگري برخورد مي كند و آتش مي گيرد، فردا صبح مجبورند علناً اين نقص را توضيح دهند و اعتراف كنند.

حجت الاسلام پناهی مقدم گفت: برخی در داخل می گویند اگر آمریکا می خواهد یک لحظه ایران را نابود کند پس چه شد و چرا خودشان در طبس نابود شدند.

وی ادامه داد: وزیر سابق با اوباما و قاتل میلیون ها انسان دست داد و گفت: اوباما مرد بسیار باسوادی بود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی از اساتید دانشگاه پول می‌گیرند تا از رضاخان بت بسازند و می‌گویند رضاخان راه‌آهن ساخت، اما نمی‌دانستند که این زیرساختی است برای غارت استکبار.

سرهنگ گلمرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: با نگاهی به حادثه طبس و شکست مفتضحانه آمریکا باید فراملی باشیم. “

می گفت آمریکا به دنبال آغاز جنگی بود که خمینی آن را انقلاب دوم نامید. هواپیما به زمین سقوط کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حادثه طبس کمتر مورد توجه قرار گرفته بود، تاکید کرد: در آن زمان تغییر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید