هشدار کرونا افزایش شهرهای کرونا قرمز به 130 و کاهش شهرهای آبی به 35!

هشدار کرونا افزایش شهرهای کرونا قرمز به 130 و کاهش شهرهای آبی به 35!

رونو وزارت بهداشت اعلام کرد ۲۵۹ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند.

نقشه رنگ آمیزی تاج پس از یک هفته یک بار دیگر به روز شد تا مشخص شود روند بحرانی در کشورمان ادامه دارد و موج هفتم در حال گسترش است.

بر اساس طبقه بندی رنگ جدید تاج کشورمان که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است، رنگ های قرمز و نارنجی – به معنای پرخطر و پرخطر – به سرعت رشد کرده و بسیاری از نقاط کشور را پوشش داده اند. و آبی – که به معنای شرایط “عادی” است و تا چند هفته پیش بیشتر نقاط کشور را پوشش می داد – فقط در چند نقطه از نقشه قابل مشاهده است.

این وضعیت را می توان با مشاهده تصویر بالا درک کرد. در تغییرات نقشه رنگ بندی که مدت ها تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ می شد و اکنون مدتی است که دستخوش تغییرات بزرگی شده و میزان رنگ های قرمز و نارنجی به سرعت در حال افزایش است تا جایی که در نقشه اخیر می بینیم که تعداد شهرهای قرمز رنگ از 120 شهر به 130 شهر افزایش یافته است.

بر اساس نقشه جدید که از فردا 24 مردادماه اجرا می شود، تعداد شهرهای نارنجی رنگ از 112 شهر به 129 شهر افزایش یافته است. شهرهایی که در آستانه یک وضعیت بحرانی هستند، یعنی. قرمز رنگ و به طور گسترده بر روی نقشه پراکنده شده اند، نوید بحرانی شدن وضعیت در مناطق وسیع تری از کشور در هفته آینده را می دهند.

این در حالی است که بر اساس آخرین به روز رسانی، تعداد شهرهای زرد از 166 شهر به 154 شهر و تعداد شهرهای آبی از 50 شهر به 35 شهر کاهش یافته است. کاهش هشداردهنده ای که در آمار فزاینده ویروس کرونا نیز مشهود است و به دلیل کاهش تعداد واکسیناسیون ها در کشورمان، چشم انداز ترسناک تری را ترسیم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید