هفته تلخ و شیرین لژیونرهای هندبال/ برد آینتراخت هاگن و الفهیل، شکست بوزائو

ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783830

نورورزی نژاد، باباصفری و صادقی به میدان آمدند، سجاد استکی بازی نکرد.

لژیونرهای هندبال اروپایی ایران در رقابت های لیگ های آلمان، رومانی و کویت در ترکیب تیم های خود قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در جریان رقابت های لیگ هندبال آلمان، تیم آینتراخت هاگن با حضور بازیکن ایرانی خود به برتری دست یافت و در رقابت های لیگ هندبال رومانی، تیم بوزائو با حضور محسن باباصفری شکست خورد.

آینتراخت هاگن در هفته دهم لیگ دسته دوم بوندسلیگا آلمان در حضور پویا نوروزی نژاد موفق شد با نتیجه 29 بر 28 تیم سوم توسم اسن را شکست دهد. پویا نوروزی نژاد در این دیدار موفق شد 6 گل برای تیمش به ثمر برساند. آینتراخت هاگن که هفته گذشته با تساوی 26 بر 26 مقابل امپور روستوک محروم شد، پس از پیروزی در آخرین دیدار خود در پایان هفته دهم، در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. هواداران نوروزی نژاد تا 5 روز دیگر و در هفته یازدهم به مصاف تیم برتر لیگ گومرسباخ خواهند رفت.

در لیگ هندبال رومانی، شاگردان بوزائو که محسن باباصفری دروازه بان ایرانی را در ترکیب داشت با نتیجه 28 بر 27 مغلوب تیم دوم جدول رده بندی لیگ یعنی بخارست شدند. باباصفری در این دیدار مقابل تیم سابق خود در دروازه ایستاد و توانست 16 سیو انجام دهد. بوزائو در بازی بعدی خود مقابل دینامو بخارست به میدان خواهد رفت. با این نتیجه استویا بخارست در رده دوم و بوزائو در رده هشتم قرار دارند.

در هفته هفتم سوپرلیگ هندبال کویت دو دیدار برگزار شد که الفهیل که از حضور افشین صادقی استفاده کرده بود در حضور هر دو نیمه لژیون هندبال ایران با نتیجه 24 بر 24 البرکان را شکست داد.

العربی که برای دومین هفته متوالی سجاد استکی بازیکن ایرانی خود را به دلیل مصدومیت جزئی در اختیار نداشت، با نتیجه 21 بر 33 مغلوب تیم قدرتمند القادسیه شد.

هفته گذشته در سوپرلیگ کویت، تیم الفهیل با نتیجه 25 بر 26 مغلوب القادسیه شد و العربی با نتیجه 33 بر 33 مغلوب القدیمه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید