برد اینتراخت هاگن با نوروزی نژاد/ برد الفهیل و العربی در هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت شکست خورد.

ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785335

اینتراخت هاگن در لیگ آلمان و الفحیل در سوپرلیگ کویت با لژیونرهای ایرانی خود قهرمان شدند اما دینامو بخارست در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاگردان آینتراخت هاگن در جریان رقابت های لیگ هندبال آلمان با حضور بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل تیم پیشتاز گومرسباخ رسیدند.

آینتراخت هاگن در هفته یازدهم لیگ دسته دوم آلمان با حضور پویا نوروزی نژاد در نیمه اول با نتیجه 20 بر 16 تیم اول گومرسباخ را شکست داد و در مجموع با نتیجه 40 بر 36 پویا نوروزی نژاد فراهم کرد. عملکرد قابل قبولی در این دیدار با زدن 4 گل و ارسال 2 پاس گل.

آینتراخت هاگن که هفته گذشته نیز با نتیجه 26 بر 28 مقابل توسم اسن رتبه سوم پیروز شد، با پیروزی در آخرین دیدار خود در پایان هفته یازدهم، جایگاه دوم جدول رده بندی را قطعی کرد.

* برد الفحیل و شکست العربی در هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت.

هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت با دو بازی پیگیری شد.

در چارچوب هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت شب گذشته دو دیدار برگزار شد که الفهیل که از حضور افشین صادقی استفاده کرده بود در غیاب سجاد استکی در حضور هر دو تیم العربی را با نتیجه 37 بر 24 شکست داد. نیمی از لژیونر هندبال کشورمان.

افشین صادقی در فاز هجومی موفق شد 6 گل به ثمر برساند که البته در هر دو نیمه جذب بازیکن العربی شد.

العربی برای سومین هفته متوالی سجاد استکی بازیکن ایرانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شب گذشته در یکی دیگر از دیدارهای هفته هشتم سوپرلیگ هندبال کویت، تیم برتر یعنی الکویت که از چند بازیکن خارجی بهره می برد با نتیجه 26 بر 35 از سد تیم البرکان گذشت. .

* دینامو بخارست در لیگ قهرمانان اروپا رومانی را شکست داد

تیم دینامو رومانی بخارست در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حضور بازیکنان ایرانی خود مغلوب فلنزبورگ شد.

دینامو بخارست در هفتمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با حضور سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی با نتیجه 37 بر 30 مغلوب فلنزبورگ آلمان شد و سعید حیدری راد در هر دو نیمه به عنوان دروازه بان در ترکیب تیمش حضور داشت. وی ضمن ارائه یک بازی قابل قبول، 7 سیو موفق را نیز به نمایش گذاشت.

همچنین سید علیرضا موسوی دیگر بازیکن ایرانی تیم دینامو نیز دقایقی پس از بازی به میدان آمد و توسط داور اسپانیایی با کارت زرد جریمه شد.

شایان ذکر است که تیم فلنزبورگ آلمان تعدادی ستاره در تیم های ملی آلمان، دانمارک و سوئد از جمله هامپوس ونه و لارسن دارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید