همه چیز برای دربی آماده است…

همه چیز برای دربی آماده است...

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی در خصوص آمادگی یگان ویژه برای دربی روز پنجشنبه گفت: طبق سال های گذشته یگان های یگان ویژه آموزش های لازم را خواهند دید و در ورزشگاه مستقر خواهند شد. .

وی با بیان اینکه برای یادمان شهدای یگان ویژه برنامه های فضایی فرهنگی و معنوی ویژه ای در ورودی ورزشگاه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در صورت تصمیم گیری برای حضور بانوان در ورزشگاه، یگان بانوان نیز برای اجرا آماده و توجیه می شود. وظایف آن

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه از نظر ما هیچ مشکلی وجود ندارد و تلاش می کنیم فضای خوبی را برای تماشاگران فراهم کنیم، گفت: یگان ویژه وظیفه اصلی حراست از ورزشگاه را بر عهده دارد. علاوه بر این، توافقات با ما وجود دارد. با این حال بارها در طول این سال ها گفته ایم که باشگاه ها باید به پذیرایی و پذیرایی از میهمانان رسیدگی کنند. به هر حال مقررات ما به گونه ای تحمیل شده که بر عهده باشگاه هاست.

سردار کرمی با اعلام استقرار قسمت سواره نظام از هواداران خواست به لطف یگان ویژه و همراهی با آنها مانند همیشه قوانین و مقررات را رعایت کرده و با همکاری نیروی انتظامی صحنه های خوبی را خلق کنند.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه مداحان به بلوغی رسیده اند که نیاز به توجیه ندارد، گفت: ما هوادارانی داریم با شعار و معرفت که می توان در صحنه های مختلف از قدرت و روحیه پرانرژی آنها استفاده کرد. “

این دربی از ساعت 17:30 روز پنجشنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید