همچنین دستگیری 6 مظنون مرتبط با مشروبات الکلی مسموم در کرج/پای در یک کارخانه اسپری مو

همچنین دستگیری 6 مظنون مرتبط با مشروبات الکلی مسموم در کرج/پای در یک کارخانه اسپری مو

در پی گزارش مسمومیت و مرگ بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج، رئیس قاضی استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

حسین فضلی هرکندی رئیس قاضی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارشات مبنی بر مسمومیت و فوت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در کرج، بلافاصله دستورات مقتضی برای تعقیب، رسیدگی فوری، شناسایی و دستگیری تولیدکنندگان و عرضه کنندگان به پلیس صادر شد.

وی افزود: در بازجویی از اولیای دم متوفی و ​​بازرسی از میدان سه نفر توزیع کننده مشروبات الکلی شناسایی و دستگیر شدند و از طریق آنها فروشندگان بزرگ مشروبات الکلی صنعتی نیز شناسایی و بازداشت شدند.

رئیس قاضی استان البرز تصریح کرد: در مرحله بعد مشخص شد مشروبات الکلی صنعتی به صورت غیرمجاز و غیرقانونی توسط فردی صاحب کارخانه اسپری مو در شهر صنعتی ایشهارد به فروش می رسد.

فضلی هرکندی گفت: تحقیقات از 6 متهم و اولیای دم در حال حاضر ادامه دارد.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار، تاریخ فوت افرادی که بر اثر مصرف نوشیدنی های مذکور فوت کرده اند، طی چند روز گذشته است.

رئیس قاضی استان البرز تصریح کرد: الکل به صورت غیرقانونی از کارخانه ای در شهرستان اششهارد که دارای سهمیه الکل تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است و معمولاً با آب و اسانس های مختلف از جمله متانول مخلوط می شود به دست آمده است. .

فضلی هرکندی گفت: تاکنون حدود 100 نفر به بیمارستان مراجعه کرده اند و تعدادی فوت کرده اند و احتمال فوت تعدادی از افراد در منزل و عدم اعزام به بیمارستان وجود دارد که توسط پزشکی قانونی و دانشگاه استان در حال بررسی است. علوم پزشکی. تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: متهمان توسط بازپرس دادسرای امور جنایی و جرایم خاص کرج دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی به دستور بازپرس از جمله تعیین مالک کارخانه محل صادرات مشروبات الکلی ادامه دارد. عرضه مشروبات الکلی توسط شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی برخلاف مقررات و عرضه خارج از شبکه است.

دیدگاهتان را بنویسید