هندبال قهرمانی آسیا ژاپن از مسابقات انصراف داد

ساعت: 21:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798519

بزرگنمایی به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فدراسیون هندبال آسیا برنامه جدید مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی عربستان را در حالی منتشر کرد که نام ژاپن در این جدول ذکر نشده است. به این ترتیب ژاپن رسما از مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کنار رفت. گسترش تاج در بین تیم ملی ژاپن مانع از حضور آنها در مسابقات چهارجانبه اسپانیا شد و حالا انصراف ژاپنی ها از مسابقات قهرمانی آسیا قطعی شده است. با انصراف ژاپن از این رقابت ها تعداد تیم های حاضر به 16 تیم رسید و گروه D که ژاپن در آن حضور دارد همانند سایر گروه ها چهار تیم شد. بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا 28 دی ماه به میزبانی شهر دمام عربستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فدراسیون هندبال آسیا برنامه جدید مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی عربستان را در حالی منتشر کرد که نامی از ژاپن در این جدول دیده نمی شود.

به این ترتیب ژاپن رسما از مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کنار رفت.

گسترش تاج در بین تیم ملی ژاپن مانع از حضور آنها در مسابقات چهارجانبه اسپانیا شد و حالا انصراف ژاپنی ها از مسابقات قهرمانی آسیا قطعی شده است.

با انصراف ژاپن از این رقابت ها تعداد تیم های حاضر به 16 تیم رسید و گروه D که ژاپن در آن حضور دارد همانند سایر گروه ها چهار تیم شد.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا 28 دی ماه به میزبانی شهر دمام عربستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید