هواداران استقلال صبر نکردند/ بازگشت ستاره آبی به تعویق افتاد

به گزارش خبرورزشی، تمرین استقلال و سایر تمرینات این تیم روز پنجشنبه 8 آذرماه در زمین نامساعد مجموعه ورزشی آرارات در حالی برگزار شد که کاپیتان استقلال همچنان جدا از سایرین تمرین می کرد.

وریا گفوری که پیش از این گفته می شد بعد از بازی استقلال مقابل فولاد می تواند استقلال را در تمرینات گروهی و بازی های رسمی همراهی کند، طبق اعلام کادر پزشکی روز پنجشنبه نیز تمرین ویژه ای را برای دوری از کار با توپ برگزار کرد.

کاپیتان استقلال که در دقیقه 77 بازی مقابل صنعت نفت آبادان (هشتم هازارد ماه گذشته – بیش از یک ماه پیش) پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ تعویض شد و 7 سانتی متر پارگی عضله داخلی و خونریزی گرفت. بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه تاکنون 6 بازی استقلال را باخته است اما ظاهرا این مصدومیت هنوز کاپیتان استقلال سنندج نیست چرا که حالا در آستانه یک بازی مهم دیگر استقلال در هفته سیزدهم مقابل آلومینیوم اراک، نزدیک به تیم شنیده می شود که وریا گفوری همچنان نمی تواند استقلالی ها را همراهی کند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای قبل از بازی استقلال – فولاد شایعه شده بود که وریا گفوری به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی از تمرین اصلی دور می ماند و در غیر این صورت مصدومیت همسترینگ زیاد طول نمی کشد. اما سرمربی استقلال در نشست خبری قبل و بعد از بازی مقابل فولاد به روش خودش شایعات را تکذیب کرد و گفت که دوست دارد جام را در دستان کاپیتان تیمش ببیند و به این ترتیب به شایعات اعلام کرد مشکلی برای وریا گفوری وجود ندارد.

شنیده ها حاکی از آن است که در صورت بهبود وضعیت وریا گفوری، شاید بتواند استقلال را در دیدار هفته چهاردهم مقابل رفسنجان کپر همراهی کند، البته هنوز چیزی مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید