هوای امروز 7 مارس 2014 است

راه ها و شرایط امروز 16 اسفند 1392

روز جدید بارش شدید یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش شدید باران در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد، نسبت به بارش شدید باران در چهار استان لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی امروز 16 اسفند و طی روزهای آینده را اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در اکثر نقاط کشور بارش پیش بینی می شود و شدت بارش در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان در محدوده هشدار نارنجی رنگ است که هموطنان در این مناطق مناطق باید اقدامات لازم را انجام دهند.

گودرزی ادامه داد: فردا سه شنبه در نیمه شرقی کشور بخش هایی از جنوب، دامنه های زاگرس، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز بارش ها ادامه دارد و از اواخر روز سه شنبه سامانه بارشی از شمال شرق خارج می شود. کشور

وی با اعلام اینکه بعدازظهر چهارشنبه رگبار جدید از غرب و شمال غرب کشور را در بر می گیرد، تصریح کرد: امروز وزش باد شدید در خوزستان، شمال بوشهر، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، غرب کرمان و جنوب یزد می وزد. که منجر به بالا آمدن گرد و غبار می شود. خواهد بود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی فردا در نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی سرعت باد و گرد و خاک افزایش می یابد. امروز بخش غربی خلیج فارس و دریای خزر همچنان طوفانی است.

گودرزی گفت: امروز تا ساعاتی دیگر در تهران بارندگی می شود و برای فردا وزش باد شدید و بارش های پراکنده پیش بینی می شود. امروز در مهرآباد کمینه دمای هوا ۷ درجه بالای صفر گزارش شد

دیدگاهتان را بنویسید